1 شهریور 1391
شماره خبر: 10529

برنامه ریزی برای تغییر نمای بلوار خلج آباد/اجرای طرح جابجایی صنوف

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 برنامه ریزی برای تغییر نمای بلوار خلج آباد/اجرای طرح جابجایی صنوف

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج عنوان کرد: تلاش و اهتمام ویژه ای در شهرداری این منطقه به منظور ایجاد تغییرات مثبت سیما ونمای بلوار خلج آباد وجود دارد.
سعید حسنی با تاکید بر اجرای پروژه ها و طرح های مثبت و بهینه در سطح منطقه عنوان کرد: موقعیت جغرافیایی منطقه به لحاظ قرار گرفتن در یکی از مبادی اصلی ورودی و خروجی شهر لزوم اجرای طرح های زیباسازی در سطح منطقه را دو چندان می کند. وی با اشاره به خروجی های مثبت اجرای طرح زیباسازی در بلوار خلج آباد افزود: اجرای طرح های زیباسازی در این بلوار با توجه به پیوستگی مناطق کرج نقش بسزایی در ایجاد تغییر چهره شهر کرج ایفا می کند. این مسئول با بیان اینکه، زیباسازی از نیازهای مهم شهری است، گفت: اجرای طرح های زیباسازی همچنین نقش بسزایی در جلب رضایت شهروندان ایفا می کند. حسنی خاطرنشان کرد: به منظور تغییر چهره بلوار خلج آباد برنامه های مختلف و متنوعی در دستور کار شهرداری منطقه 11 قرار دارد.
اجرای طرح جابجایی صنوف
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با اشاره به وضعیت کنونی بلوار خلج آباد بیان کرد: در حال حاضر بلوار خلج آباد جایگاهی برای صنوف مکانیکی، اگزوز سازی و تعویض روغنی است که این موضوع متناقض با اهداف زیباسازی است. حسنی گفت: وجود این صنوف ضمن ایجاد آلودگی های صوتی و بصری باعث آلودگی های زیست محیطی نیز شده اند. وی بر ضرورت فراهم آوردن شرایط و زمینه های مناسب برای زندگی شهروندی به اظهارداشت: تامین این مهم از وظایف و اولویت های ویژه مسئولان شهری است که باید به آن توجه داشته باشند.
این مسئول اظهارداشت: به منظور تامین حداکثری رضایت شهروندان همچنین رفع مشکلات و معضلات زیست محیطی همچنین ایجاد فضای مناسب در این بلوار اجرای طرح انتقال و جابجایی صنوف در دستور کار شهرداری منطقه 11 قرار گرفته است. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج اظهارداشت: در اجرای طرح جابجایی صنوف و مشاغل مزاحم مراکز تجاری از جمله هتل، فست فود و فروشگاه وسایل تزئینی منازل از جمله لوستر و مبل فروشی جایگزین صنوف کنونی می شوند. حسنی با تاکید بر حفظ و صیانت از فضای سبز افزود: استقرار تالار و هتل در ضلع غربی بلوار خلج آباد با هدف حفظ فضای سبز منطقه صورت می گیرد. وی عنوان کرد: صنوف عنوان شده می توانند در اجرای طرح تبدیل و جابجایی با صنوف جایگزین با امتیاز و تسهیلات مناسب از شهرداری پروانه دریافت کنند. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در خصوص جایگزینی صنوف در ضلع شرقی بلوار خلج آباد گفت: ضلع شرقی بلوار نیز تبدیل به صنف فست فود، مبلمان و لوستر فروشی می شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود