28 مرداد 1391
شماره خبر: 10423

عملیات زیباسازی و بهسازی فضای سبز انجام می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات زیباسازی و بهسازی فضای سبز انجام می شود

سپیدار آنلاین: مسئول فضای سبز منطقه 6 شهرداری کرج گفت: در راستای طرح پاک سازی، بهسازی و توسعه میادین و تاکید مدیر منطقه بر این مهم تعدادی ازعملیات بازسازی پارک های سطح منطقه به اتمام رسیده است.
فریبرز پورمولائی با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات احداث پارک افرا به اتمام رسیده و در حال بهره برداری می باشد. وی در ادامه از اتمام عملیات بوستان بنفشه خبر داد و گفت: عملیات بهسازی بوستان های رز و نرگس نیز به رشد 50 درصدی رسیده است که به زودی عملیات پایانی آنها نیز انجام خواهد شد. پورمولائی گفت: عملیات بهسازی بوستان های ظفر، شب بو و یاسر به زودی آغاز خواهد شد.
بهسازی بلوارهای سطح منطقه در دست اقدام است
این مسئول در ادامه از انجام عملیات بهسازی بلوارهای سطح منطقه خبر داد و افزود: بلوار باغستان غربی واقع در میدان ولیعصر با مساحت 800 متر مربع به اتمام رسیده و عملیات اجرایی بلوار دهستانی در دست اقدام می باشد. پورمولائی با اشاره به تاکید مدیر منطقه بر بهسازی بلوارها عنوان کرد: در همین راستا بهسازی بلوار 16 متری، خراسانی و باهنر به اتمام رسیده و عملیات اجرایی بلوار شهید رجایی و دهستانی در دست اقدام می باشد. این مسئول در پایان از شروع عملیات بهسازی بلوار پرستار در آینده ای نزدیک خبر داد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود