10 شهریور 1392
شماره خبر: 72389

کلاه شرعی جیلیران موتور بر سر مشتریان

سپیدار‌آنلاین: گروه مردم و مسئولین

کلاه شرعی جیلیران موتور بر سر مشتریان


بد قولی و خلف وعده شرکت جیلیران موتور که به تازگی دو مدل خودرو چینی به بازار ایران عرضه کرده باعث ناراحتی مشتریان شده است.
یکی از مشتریان که برای دریافت خودرو ثبت نام کرده به خبرنگار ما گفت: در مورخه 3/28/ 92 مبلغ پیش پرداخت را به حساب شرکت ریخته ام بر اساس قرارداد منعقده قرار بود خودرو 2ماه دیگر یعنی 92/5/28 تحویل شود با مراجعه به نمایندگی در کرج اعلام شد خودرو ها در گمرک است و به زودی تحویل خواهد شد اما با گذشت 10روز هنوز هیچ خبری از تحویل خودرو نیست. وی می افزاید: با تماس با دفتر مرکزی که بسیار با سختی همراه بود اعلام شد : شما 92/4/8 ثبت نام کرده اید این در حالی است که مبلغ واریزی خلاف این ادعا را ثابت می کند.
یکی دیگر از مشتریان که بسیار از روند پاسخگویی به مشتریان جیلیران ناراضی بود گفت: متاسفانه این شرکت از سادگی ما دارد سوء استفاده می کند به حدی که در پاسخ به این پرسش چرا خودروی ما را تحویل نمی دهید می گوید ما منظورمان از 60روز، تحویل خودرو در 60روز کاری است این در حالی است که گفته خود را هم قبول ندارند و با گذشت 60روز کاری یعنی کسر تعطیلی ها باز هم می گویند به این مدت باید پنجشنبه ها را هم اضافه کنیم چرا که شرکت پنجشنبه ها تعطیل است به راستی پاسخگو کیست؟
یکی دیگر از مشتریان ناراضی می گوید :

ميهمان
پاسخ 21/07/1392 - 19:34 محمد زمانی
شرکت جیلران موتور واقعا معنی ومفهوم تلفن را نمی داند زیرا هروقت تلفن میزنیم نفر اول صف انتطار هستیم برای مدت نیمساعت اما کسی پاسخگو نیست و برای سوالات کوچک هم باید مراجعه نمود
ميهمان
پاسخ 5/08/1392 - 12:59 سید حسین
سلام
من در تاریخ 13.4 92 یکدستگاه ec7پیش خرید کردم ولی تا امروز 7/8/92 با دروغ های مکرر به قرار داد عمل نکرئند
پیشنهاد میگردد سایتی ایجاد شود تا شاکیان شرکت کلاهبردار جمیعا شکواییه ای به دادگاه جهت داد خواهی ارایه کنند تا شاید فرجی بشود
ميهمان
پاسخ 13/08/1392 - 11:52 امید سرائیه
تلفن کسی جوابگو نیست این اول توهین به مشتری ...
بعد هم که این همه بدقولی کردین ...من که میخواستم زودتر موعد بگیرم دیگه باید فراموش کنم.

امید وارم مجبور به شکایت نشوم که راهشو خوب بلدم و شما سر 60 روز تحویل بدین .

این نوع برخورد برای سازمان جناب گرامی برازنده نیست . مشتری دائمی خودروهای آسان موتور بودم برای خودم وخانواده و از روی سابقه و خدمات مجموعه شما محصول جدیدتون را انتخاب کردم..

پشیمونم نکنید ..
ميهمان
پاسخ 14/08/1392 - 10:33 محسن
در تاریخ 92/3/19 یکدستگاه ec7 با پرداخت کل قیمت خودرو به شرط تحویل مدت 2 ماه پس از عقد قرارداد از یکی از نمایندگی های غرب تهران خریداری نمودم که پس از 3 ماه به اصطلاح خودشان (روز کاری) با اصرار زیاد تماسی مبنی بر تحویل بدون مدارک خودرو از سوی نمایندگی با من گرفته شد که براین اساس قرار شد مدارک 10 روزه تحویل گردد تا برای شماره گذاری اقدام نمایم حال آنکه پس از 22 روز کاری تماس گرفته اند و می گویند در تحویل خودروها اشتباهی انجام شده است ماشین را بر گردانید تا بعد از 7 روز کاری تحویل نماییم واین در حالی است که هنگام تحویل خودرو با شماره شاسی خودرو تحویلی اول که مطابقت هم داشته تحویل صورت گرفته در این اثنا 1300 کیاومتر هم ماشین کار کرده است حال با توجه به این مسئله میگویند چرا ماشین را حرکت داده اید چون مدارک نداشته ؟ یکی نیست به اینها بگوید شما چرا بدون مدارک ماشینها را به مردم تحویل میدهید؟ تازه باز هم میگویند 2 ماه طول میکشد تا کارتان درست شود . واقعآ که؟
ميهمان
پاسخ 14/09/1392 - 00:16 علی
لطفا تبلیغ منفی نکنید من ثبت نام کردم به موقع تحویل گرفتم وخیلی هم راضی ام
ميهمان
پاسخ 16/08/1393 - 21:05 احمدرضا سلحشوری دورکی
با سلام تحویل خودرو با اینجانب زودتر از موعد انجام شد اما بدون مدارک و با گذشت 20 روز از مهلت قانونی هنوز حرف قانع کننده ای نشنیدم . محل کار بنده با محل سکونتم 60 کیلومتر فاصله داره و یه ماشین بدون مدارک و پلاکی که از خونه نمیتونم بیارمش بیرون. به نظر شما این 80 روز که گذشت ازین پس باید چه کرد . شرکت مدام میفرمایند خسارت دیرکرد میدیم. خسارت الافی سر راه ایستادن ، سرما - گرما، دیر رسیدن به محل کار اینهارا چه کنیم. تبدیل به یه کارمند کاملاً بی نظم شدم. ای کاش یه پراید خریده بودم . راستی خدمات پس از فروشش هم که گویاست و با موبایل نمیشه زنگ زد با تلفون ثابت هم که زنگ میزنیم کسی داخلیاشو جواب نمیده . حضوری پیگیری کردم میگن تلفنامون خرابه.
ميهمان
پاسخ 16/08/1393 - 21:37 احمدرضا سلحشوری
بسمه تعالی
اینجانب خدروی جیلی ثبت نام کردم و زودتر ازموعد تحویل گرفتم اما بیست روز از موعد تحویل خودرو گذشته ولی مدارک و شماره انتظامی خودرو هنوز به بنده تحویل نشده و پاسخ قانع کنندهای هم به اینجانب داده نشده است.
نمایندگی سلامتیان شرکت مدام میفرمایند که خسارت دیرکرد پرداخت میشود . آقایان محل کار و زندگی بنده 60 کیلومتر فاصله دارند اگر دنبال خسارت یا سود پول بودم بانکها بهتر از شرکت وارد کننده خودرو اند. خسارت دیر رسیدن به محل کار ،الافی کنار جاده هوای سرد.و...را په کسی پاسخ دهد . اگر پراد خریده بودم تبدیل به یک کارمند بی نظم نمیشدم. خواهشمند است لااقل فکری به حال بنده که 80 روز ماشین ندارم و از محل سکونتم تا محل کارم ( خمینی شهر به زرین شهر) حمل و نقل عمومی وجود ندارد بشود ممنون. 09133809155 سلحشوری
ميهمان
پاسخ 2/09/1393 - 11:31 رحماني
دوستان ازانجاييكه جيليران موتور با مردي نام اشنا و خوب با نصاف وارد ايران شده است متاسفانه تعداد اندكي از مديران ان شركت باعث بدنامي ان شركت شده اند بنده هم ثبت نام كرده وبا انتخاب اوليه خودشان رنگ قرمز بنده با خوشهالي استقبال كردم چون رنگ مورد علاقه ام است بعداز گذشت يك ماه گفتن رنگ ديگري انتخاب كنيد اسرار بر ان داشتم كه رنگ قرمز باشد كه با صحبت نمايندگي كه ماشين رنگ قرمز مشكل دارد وچندين ماه ديگر نيز اماده نمي شود كه به اجبار رنگ نقره اي به بنده دادند كه زمان تحويل اشاره داشتم اين ماشين كاركرده است واز انجايي كه تاكنون ده ها ماشين صفر از كمپانيهاي مختلف تحويل گرفته ام شاهد ماشيني بودم كه لاستيكهاي ان بسيار كاركرده است به نمايندگي مطالب را گفتم ولي افسوس كه دارند نام بزرگ مردي كه براي خدمت به مردم امده خراب ميكنند در كل ماشيني را تحويل گرفته ام كه نه مطابق ميل ونه از كيفيت صفر برخوردار بوده هفتادو يك ميليون پول بدهي وانجه خودشان خواستند تحويل مشتري بدهند ايا چرا بايد ما ايرانيها بايد اينگونه باشيم يك هست جواب مرا كه مورد بي مهري واقع شده ام حداقل جواب بدهد
ميهمان
پاسخ 20/10/1393 - 23:05 زمانی
خودرو خوبی است ولی مسولین ان به گفته هاوتعهداتشان بی اعتنا هستندوبه راهتی سر مشتریهارا کلا میزارند با دوماتاخیر خودرو گرفتم ولی شرکت زیر تعهد خود زد پول تاخیر ما رابعداز شش ما نداده
ميهمان
پاسخ 22/10/1393 - 14:53 محسن
با سلام.بنده برج 6ثبت نام كردم ولي تا الان كه 22/10/93 هست نه پلاك نه بيمه نامه ونه سند ماشينو به من تحويل ندادند هيچكسم پاسخ گو نيست .چقدر دروغ ؟
ميهمان
پاسخ 14/11/1393 - 00:30 ahmad
من93/03/08 ثبت نام کردم برا شاسی بلند 120روزه که اولا 300روز طول کشید بعد 825بار تلفن انهم یکساعت در صف انتظار یک خودرو بدون شماره شهربانی ( بدون پلاک ) تحویل که 40روزه برا گرفتن پلاک مراسرکار و هرباریک دروغ تحویل میدهند و هنوز هم موفق به گرفتن پلا خودروی خود نشده درصورتیکه کل مبلغ بصورت نقدی پرداخت کردم @با ریس جمهور مملکت راحت تر میشه ارتباط برقرار کرد تا مسولان دروغ ران موتور . تورا بخدا مسولین محترم با این کلاهبرداری شکار برخورد کنید مردم چه گناهی کردند که باید پول زحمات و دسترنج خودشون بدن به این شرکتو آنهم براحتی نوش جانش کند و دروغ پشت سر دروغ تحویل بده .مواطب باشید خداوند بزرگ از کلاهبرداران سخت انتقام میگیرد بخود بیایید تا دیر نشده..آقای مدیر عامل شرکت دروغران موتور .کمی از خودت عرزه نشان بده نذار به نفرین مردم گرفتار بشی .که پشت لشکری میشکند گاهی آهی.
ميهمان
پاسخ 10/12/1393 - 12:14 احمد
این ماشین بدرد نمیخورد اگر پول دارید به دست این شرکت ندهید چرا که عیب فنی بسیاری دارد پول دور ریختن است برای اطلاع از مشکلات این ماشین با من تماس بگیرید09130659439
ميهمان
پاسخ 10/12/1393 - 12:16 احمد
پولتان را حروم نکنید من خریدم و پشیمان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود