20 بهمن 1393
شماره خبر: 137321

کشف 980 کيلو مواد مخدر جاسازي شده در بار تريلر

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف 980 کيلو مواد مخدر جاسازي شده در بار تريلر


فرمانده انتظامي استان البرز از کشف 820 کيلو گرم حشيش و 159 کيلو گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در بار يک دستگاه تريلر جاسازي شده بود خبر داد.
سرهنگ «کامراني صالح» گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ ، شناسايي ، دستگيري و انهدام باندهاي قاچاق مواد مخدر ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و کنترل نامحسوس افرادي که در امر قاچاق مواد مخدر فعاليت دارند متوجه شدند که اعضاي يک باند قصد دارند محموله بزرگ مواد مخدر را از يکي از استان هاي جنوبي کشور به استان البرز انتقال دهند . وي افزود : با تشديد اقدامات اطلاعاتي هويت اعضاء اصلي اين باند به نام هاي (ح) و (ع) شناسايي و کليه تحرکات آنها تحت کنترل قرار گرفت تا اينکه مشخص شد اين باند با جاسازي محموله بزرگ مواد مخدر در بار يک دستگاه تريلر از استان مورد نظر به سمت استان البرز حرکت کرده اند.سرهنگ کامراني صالح بيان داشت : کليه مسيرهاي احتمالي تردد خودرو حامل مواد مخدر تحت کنترل نامحسوس ماموران قرار گرفت تا اينکه روز گذشته تريلر مورد نظر به همراه يک دستگاه خودرو پژو پارس که به عنوان اسکورت در کنار تريلر حرکت مي کرد شناسايي و تحت تعقيب و مراقبت قرار گرفت . فرمانده انتظامي استان البرز افزود : ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از ورود تريلر حامل مواد مخدر به استان البرز بلافاصله طي دو عمليات هماهنگ و همزمان موفق شدند هر دو دستگاه را متوقف و رانندگان آنها را که همان اعضاء اصلي باند بودند دستگير کنند .
سرهنگ کامراني صالح اظهار داشت: در بازرسي از خودرو تريلر مذکور 820 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش و 159 کيلو گرم مواد ترياک که به صورت ماهرانه در بار تجاري جاسازي شده بود کشف شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود