8 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 120763

مسکن مهر، روی دیگر خود را به البرزی‌ها نشان داد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

مسکن مهر، روی دیگر خود را به البرزی‌ها نشان داد


این روزها مسکن مهر، روی دیگر خود را به البرزی‌ها نشان می‌دهد.
هر روزه تعدادی از شهروندان برای پیگیری سرنوشت مسکن مهر خود راهی ادارات مرتبط و تعاونی‌های مسکن مهر می‌شوند اما برخی از آنان بدون اینکه پاسخ روشنی بگیرند، با وعده‌ای دیگر برای آینده‌ای نزدیک مواجه می‌شوند. "حسین"، شهروند 37 ساله‌ای که ساکن کرج است در این باره می‌گوید: "تا الان چندبار به ما اعلام کرده‌اند که مسکن شما آماده تحویل است اما هنوز خبری نشده. یک بار گفتند در آذرماه 92 تحویل می‌دهیم اما ندادند؛ بعد گفتند تا بهمن‌ماه می‌دهیم که باز هم خبری نشد و اعلام کردند تا پایان سال 92 حتما در واحد خود مستقر می‌شوید اما صحت نداشت. الان هم می‌گویند تا آخر سال 93 همه واحدهای در دست ساخت را تحویل می‌دهیم. من دیگر اعتمادی به این حرف‌ها ندارم.
وی می‌افزاید: من مستاجر هستم و قرارداد اجاره‌ام تا آبان 92 بود اما از صاحبخانه درخواست کردم که تا آذرماه به من فرصت بدهد تا در مسکن مهری که ثبت نام کردم، ساکن شوم؛ من حتی به دنبال اجاره یک مسکن دیگر هم نرفتم و تمام امیدم این بود که در منزل خودم مستقر خواهم شد اما آذرماه هم گذشت و خبری نشد و من با صاحبخانه دچار مشکل شدم و از طرفی در یک فرصت کوتاه و با عجله، یک واحد دیگر برای خودم و خانواده‌ام اجاره کردم و حداقل باید تا دی ماه امسال هم اجاره بدهم و اگر وعده آقایان برای تحویل واحدهای مسکن مهر محقق نشود امسال و سال بعد هم دچار مشکل می‌شوم.
گفتند سه میلیون از پولتان نزد ما امانت می‌ماند!
"مسعود"، دیگر شهروند کرجی که سال 90 در مسکن مهر استان ثبت نام کرده و تا کنون میلیون‌ها تومان در چند مرحله پرداخت کرده است، علاوه بر شکایت از تاخیر و بدقولی در تحویل واحدها می‌گوید: به ما گفتند 5 میلیون تومان بدهید تا پارکینگ و انباری هم به شما تعلق بگیرد. ما پنج میلیون تومان دادیم اما بعد از مدتی اعلام شد که فقط انباری می‌توانیم به شما بدهیم؛ گفتیم پس پول ما چه می‌شود که آنها گفتند سه میلیون تومان از پول شما نزد ما می‌ماند تا آخر پروژه. بعدا حساب و کتاب می‌کنیم.
فقط کلید دارم اما نمی‌توانم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود