Logo

صفحه اصلي > فرهنگی > نتایج بیست و هفتمین برنامه ملی معلم پژوهنده در استان البرز اعلام شد

نتایج بیست و هفتمین برنامه ملی معلم پژوهنده در استان البرز اعلام شد


امروز, 17:50. نويسنده: monshi


جعفری رئیس اداره تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان البرز از اعلام نتایج بیست و هفتمین مرحله برنامه ملی معلم پژوهنده در این استان خبر داد.
وی گفت: برنامه ملی معلم پژوهنده یکی از برنامه‌های پایدار پژوهشی وزارت آموزش و پرورش است که در ۲۷ سال تحصیلی به صورت متوالی انجام گرفته و بر اساس آن فرهنگیان سراسر کشور در تمامی مقاطع تحصیلی و پست‌های اداری، با رویکرد مسئله محوری و کنش پژوهی به شناسایی راه حل‌های مواجهه با مسائل خرد مبتلابه فضای حرفه‌ای پیرامون خود می‌پردازند و گزارش آن را تنظیم می‌کنند.
جعفری افزود: برنامه معلم پژوهنده بستری برای بروز استعداد و خلاقیت معلمان در جهت رفع مسائل آموزشی و تربیتی است و نیز به معلمان و کارشناسان و دست اندرکاران آموزش و پرورش کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از شیوه‌های پژوهشی مناسب، نسبت به شناخت مسائل، ابداع روش‌های نوین و موثر برای آموزش و یادگیری گام‌های مهم کاربردی بردارند.وی ادامه داد: در بیست و هفتمین دوره برنامه معلم پژوهنده، پس از بررسی ۴۸۳۳ اثر در سطح مناطق، ۴۰۲ اثر به مرحله استانی راه یافت که پس از ارزیابی آثار، تعداد ۵۸ اثر به عنوان معلم پژوهنده برتر استان معرفی و نهایتا ۱۷ اثر به دبیرخانه کشوری برنامه ملی معلم پژوهنده معرفی شدند. لازم به ذکر است با توجه به کسب رتبه برتر کشوری و افزایش سهمیه استانی، تعداد ۲ اثر نسبت به سال گذشته به سهمیه استان البرز در مرحله کشوری افزایش یافته است.ئیس اداره تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: بی شک توفیقات کسب شده در حوزه تحقیق و پژوهش استان با زحمات و تلاش‌های معلمان پژوهنده و دست اندرکاران حوزه تحقیق و پژوهش مناطق و استان رقم خورده است که در اینجا از آنان قدردانی می نمایم.
بازگشت