29 بهمن 1390
شماره خبر: 5016

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: نوجوانی بهترین سن برای کشف استعدادهاست

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: نوجوانی بهترین سن برای کشف استعدادهاست

سپیدار آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،در اختتامیه پنجمین جشنواره هنرستان های هنرهای زیبای سراسر کشور نوجوانی را مناسب ترین سن برای کشف استعدادهای کشور دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، قادر آشنا در این راستا در جمع منتخبین هنرستان های سراسر کشور گفت:قشر نوجوان کشور که در عرصه هنر و فرهنگ آموزش می بیند باید خداوند را شاکر باشند که این فرصت شایسته را دارند تا خمیرمایه وجودیشان در عرصه فرهنگ و هنر در کنار آموزش شکل می گیرد.وی در ادامه افزود: استعدایابی در هر زمینه ای نیازمند یک دوران مشخص است که می توان از دوران نوجوانی و پتانسیل بالای موجود در این دوره به خوبی برای تولید ناخالص ملی مدد جست.
آشنا در این رابطه دراختتامیه پنجمین جشنواره ملی هنرستان های هنرهای زیبای سراسر کشور که در کرج برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از اداره کرج و مرکز توسعه و آموزش هنرهای زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره ها را برای برقراری ارتباط هنرجویان و شناسایی استعدادهای این عرصه بسیار موثر دانست. این مسئول با تاکید بر نسبی بودن داوری افزود:به تمام افرادی که در این جشنواره موفق به کسب عنوان شده اند یادآوری می شوم که راه بسیار طولانی است و باید با کسب تجربه به ادامه مسیر بپردازند و به افرادی که موفق به کسب عنوان نشده اند تاکید کرد که به انتهای راه نرسیده اند و باید رویه کسب تجربه بیشتر را درخود افزایش دهند. این مسئول در خاتمه تاکید کرد برگزاری چنین جشنواره هایی مسئولان را در کشف پتانسیل های فرهنگی،هنری یاری رسان خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود