13 بهمن 1390
شماره خبر: 4668

مشاور عالی رهبر در مراسم اختتامیه حدیث انتظار: بیداری اسلامی ریشه در انقلاب اسلامی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مشاور عالی رهبر در مراسم اختتامیه حدیث انتظار: بیداری اسلامی ریشه در انقلاب اسلامی دارد

سپیدار آنلاین: موج بیداری اسلامی که هم اکنون فضای جهان را تسخیر نموده ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، یحیی رحیم صفوی با بیان این مطلب گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که امواج فریب کارانه شرق و غرب بر فضای جهان سایه افکنده بود . وی خاطر نشان کرد:مردم ایران با تمسک به قرآن و اهل بیت و پیروی از دستورات عالمانه امام خمینی (ره)رژیم ظالمانه شاهنشاهی را سرنگون ساختند. وی اظهار داشت: ایران در حال حاضر اثر گذارترین مساله در بعد منطقه ای و جهانی است و برکات آن باعث شده بعد از 33 سال موج بیداری در سایر کشور های اسلامی نیز زنده شود و این کشورها نیز در مسیر استقلال و ازادی خود گام بردارند. سردار رحیم صفوی ادامه داد: بیداری اسلامی یک تحول کوتاه مدت نیست بلکه یک حماسه ای است که باعث می شود کشورهای اسلامی سرنوشت خود را به دست گیرند.
مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود: با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد نظام نوین جهانی بر اساس بیداری اسلامی رقم زده شود. وی نظام نوین جهانی را نظامی معرفی کرد که ارزش ها و امان های اسلامی در آن متبلور است و جمهوری اسلامی ایران در راس آن به عنوان خورشید پرفروق کشورهای اسلامی می درخشد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:دوران دفاع مقدس 220 هزار شهید،40 هزار آزاده و 330 هزار جانباز را برای کشور به ارمغان داشت که خون این شهیدان و مظلومیت اسرا و جانبازان این جنگ نابرابر زمینه بیداری بیش از پیش کشورهای اسلامی را فراهم اورد.
وی برگشت به روحیه جهادی و هویت اسلامی را از نتایج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی دانست. مشاور عالی رهبر تمسک به قیام عاشورا و اعتقاد به مهدویت را کلید بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که مردم به این دوعامل متوسل شوند هیچ دشمنی توانایی ضربه به ساختار و نظام مقدس جمهوری ایران را نخواهد داشت. وی در پایان صحبت های خود خواندن چند صفحه از قرآن کریم و تقدیم آن به امام عصر (عج) ،سلام به مهدی موعود (ع) در پایان نماز و خواندن دعای فرج در قنوت را به همه مردم به ویژه جوانان توصیه کرد و این اعمال را مقدمه ای برای ظهور هر چه زودتر امام زمان (ع) دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود