17 دی 1390
شماره خبر: 3758

طرح استاد شاگردی در البرز برای بهره مندی از تجربیات استادکاران اجرا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طرح استاد شاگردی در البرز برای بهره مندی از تجربیات استادکاران اجرا می شود

رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز گفت: طرح استاد شاگردی در البرز برای بهره مندی عموم شهروندان از تجربیات استادکاران اجرا و این امر دنبال می شود.
محمدرضا زیدی در نشست هم اندیشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با صنوف افزود: اجرای طرح استاد شاگردی در استان البرز اهمیت فراوانی دارد. وی، بهره مندی عموم شهروندان از تجربیات استادکاران و آموزشهای مطابق با استانداردهای فنی و حرفه ای کشور را از جمله مزایای این طرح برشمرد و این امر را قابل توجه دانست. رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز اضافه کرد: زمینه های اجرای مطلوب طرح استاد شاگردی در استان البرز با همکاری بخشهای ذیربط فراهم می شود. نشست هم اندیشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با صنوف به دعوت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شده است. این نشست در راستای تشریح طرح استاد شاگردی و جلب مشارکت اتحادیه های صنفی در راستای اجرای این طرح در سطح استان البرز برگزار شده است.
اعضای اتحادیه های الکترونیک و رایانه، خیاطان و تولید کنندگان پوشاک ،تعمیرکاران اتومبیل، درودگران وفرشبافان در نشست مربوطه حضو داشتند . به این ترتیب، در نشستی که با حضور اعضای اتحادیه ها یادشده برگزار شد، اجرای طرح استاد شاگردی در استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.




منبع : خبر گزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود