7 مهر 1403
شماره خبر: 311198

مراسم شب شعر « یاران بی ادعا در چهارباغ برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



عباس میرزاوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم و با مشاركت ستاد برگزاري مراسم شهرستان برنامه فوق با حضور بی نظیر شاعران و مشتاقان شعر و ادب شهدایی در جوار مزار مطهر شهید مدافع حرم اصغر الیاسی برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و بعد از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه شهرستان ، جناب آقای مهندس جعفری فرماندار ، جناب سرهنگ حسنیان فرمانده سپاه ناحیه چهارباغ، خانواده و معزز شهید الیاسی ، برادر شهید والامقام امیر حاج امینی ، نبی اله کورش نیا از یادگاران مقاومت 45 روزه خرمشهر ، روساي ادارات و مردم شهيد پرور و هنر دوست شهرستان چهارباغ بصورت رسمی آغاز گردید.
مراسم شب شعر مذکور با حضور و اجراي بیش از 20 شاعر آئینی از استان البرز و شهرستان چهارباغ و سرایش اشعار دلنشین رنگ و بوی معنوی به خود گرفت. میرزاوند افزود : در ادامه برنامه روایتگری برادر شهید والامقام امیر حاج امینی از ایام دفاع مقدس و عکس معروف از شهید شاخص و لبخند زیبایی که در هنگام شهادت داشت را برای حاضرین بیان کرد. از دیگر راویان این مراسم نبی ا... کورش نیا رزمنده و جانباز سرافراز و یادگار مقاومت 45 روزه خرمشهر بود که از لحظه های شروع جنگ تحمیلی و مقاومت جانانه رزمندگان و غیورمردان سپاه خرمشهر خاطراتی را برای حاضرین بیان داشت. 🔸میرزاوند عنوان کرد : در انتهای مراسم شب شعر شهدا و دفاع مقدس از خانواده هاي شهيدان : اصغر الياسي ، امير حاج اميني و نبي ا… كورش نيا با اهدا لوح و تمثال شهدا تقدير شد.شايان ذكراست از برگزیدگان مسابقه عکس اربعین که عکس های ارسالی آنان داوری شده بود و 10 اثر برتر به انتخاب نهایی رسیده بود به انضمام شعرای مهمان که از شهرستان های استان البرز در مراسم حضور داشتند به اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود