27 آذر 1390
شماره خبر: 3039

سه كتاب با موضوع پژوهش در استان البرز رونمایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سه كتاب با موضوع پژوهش در استان البرز رونمایی شد

سپیدار آنلاین: همزمان با هفته پژوهش، سه عنوان كتاب تازه منتشر شده در حوزه پژوهش استان البرز در كانون امام علی (ع) آموزش و پرورش ناحیه یك كرج با حضور مسوولین كشوری و استانی رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، كتابهای ' منبع حیات'، 'پژوهش در عمل' و 'شورای تحقیقات به روایت قلم و تصویر' كه همگی توسط معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش استان البرز تهیه و تنظیم شده بود ، توسط 'عیسی فرهادی' استاندار البرز ، 'عزیز اكبریان' نماینده مردم كرج در مجلس و 'فاطمه آجرلو' دیگر نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
كتاب 'منبع حیات' با موضوع بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان كشور بوده كه در آن عناوینی چون دعای خیر آقا،یاد شهید، نقش حوزه، معلم كیست؟، قدر معلم و... در شمارگان چهار هزار نسخه توسط موسسه جوانه رشد به قیمت 25هزار ریال به چاپ رسیده است. همچنین كتاب 'پژوهش در عمل' كه گزیده ای از آثار معلمان پژوهنده در مرحله سیزدهم و چهاردهم است به كوشش گروه تحقیق و پژوهش اداره كل آموزش و پرورش استان البرز تهیه و تنظیم شده و در شمارگان سه هزار جلد توسط انتشارات مدیر فلاح به قیمت 85 هزار ریال به چاپ رسیده است. در این كتاب 25مقاله با موضوعاتی همچون افزایش انگیزه دانش آموزان برای شركت در نماز جماعت مدرسه، بررسی نقش معلم تاریخ معاصر در رشد سیاسی و اجتماعی دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی و چگونه می توان با استفاده از هوش هیجانی عزت نفس دانش آموزان را بهبود بخشید موجود است.
'تحقیق و پژوهش در یك نگاه' عنوان سومین كتابی است كه دراین آیین رونمایی شد كه این كتاب نیز توسط معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش استان البرزتهیه و تنظیم شده كه در این كتاب موضوعات همچون معرفی مطالعات ملی و بین المللی تیمز و پرلز ، آیین نامه تشكیل كمیته های پژوهشی در نواحی و مناطق و ابتكارات و برنامه های گروه تحقیق و پژوهش وجود دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود