21 آذر 1390
شماره خبر: 2848

كتاب آموزه‌های جهانی محمد رسول الله (ص) در كرج منتشر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

كتاب آموزه‌های جهانی محمد رسول الله (ص) در كرج منتشر شد

كتاب ' آموزه‌های جهانی محمد رسول الله (ص) برای انسان معاصر' از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم كرج در 10هزار شمارگان چاپ و منتشر شد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم كرج گفت: ابوالحسن قاسم پور نویسنده این كتاب در خصوص وجود رویكردهای متفاوت به رفتار و كردار پیامبر (ص) به تشریح دو نگاه متفاوت پرداخته است.
' احمدرضا فیروزی ' اظهار داشت: كتاب 'آموزه‌های جهانی محمد رسول الله (ص)'، با هدف معرفی پیامبر اكرم (ص) از طریق گفتار آن حضرت تهیه و تلاش شده كه گفتاری انتخاب شود كه بتوان به میزان توانمندی انسان‌شناسی و فرزانگی پیامبر (ص) پی برد. وی ادامه داد: این اندیشه‌ها با جملات كوتاه، همراه با واژه‌های مانوس و ادبی كه با احساس كاملاً انسان‌دوستانه بیان شده است. وی یادآور شد: امروزه در جغرافیای گفتار و نوشتار آثاری با كلام دلنشین و بیان احساسی و عاطفی مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفته است. وی با اشاره به ویژگی‌های متون برگزیده در این كتاب گفت: این كتاب به ارتباط عاطفی ، نوع‌دوستی و صلح‌اندیشی اهمیت داده و شاخص‌های رفتاری انسان‌های متفاوت جامعه را معرفی كرده و قابلیت ترجمه به هر زبانی را دارد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود