15 دی 1399
شماره خبر: 247655

دولت از کسب و کارهای غیردولتی آسیب دیده از ویروس کرونا حمایت می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دولت از کسب و کارهای غیردولتی آسیب دیده از ویروس کرونا حمایت می کند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: دولت از کسب و کارهای غیردولتی آسیب دیده از ویروس کرونا در حوزه های فرهنگ، هنر ، رسانه و قرآن و عترت از طریق سامانه" سامانه کارا " حمایت می کند.
ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به اطلاع فعالان کسب و کارها و مشاغل در حوزه های فرهنگی، هنری، سینمایی، مطبوعاتی و رسانه ای و قرآن و عترت می رساند، بمنظور اعطای هدفمند تسهیلات مالی ویژه حمایت از افراد حقیقی و حقوقی که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند به "سامانه کارا " مراجعه نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: کلیه متقاضیان جهت اخذ تسهیلات بانکی با مراجعه به سامانه ضمن ثبت نام، اطلاعات لازم را بر اساس فرم های مربوطه تکمیل نمایند و به محض تکمیل اطلاعات در سامانه، متقاضیان واجد شرایط با تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک عامل معرفی می شوند.
ناصر مقدم خاطر نشان کرد میزان سقف تسهیلات استحقاقی هر یک از فعالان، کسب و کارها و مشاغل در حوزه های فرهنگی، هنری، سینمایی مطبوعاتی و رسانه ای و قرآن و عترت به همراه شرایط و شاخص های متقاضیان اخذ این تسهیلات ، طبق مندرجات جداول «یک» تا «شش» می باشد.
وی افزود: مشمولان باید برای ثبت نام به آدرس https://corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل بعدی فرآیند را تکمیل نمایند. فعالان کسب و کارها در این حوزه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 53-32563151 داخلی 134 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود