21 شهریور 1396
شماره خبر: 183805

روابط عمومی ها،در نهادینه کردن آموزه های دینی اثرگذارند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

روابط عمومی ها،در نهادینه کردن آموزه های دینی اثرگذارند


امید سبزعلی،مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،در نشست با روابط عمومی بهزیستی این استان گفت:روابط عمومی ها،در نهادینه کردن آموزه های دینی اثرگذار است.
امید سبزعلی،مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،در نشست با روابط عمومی بهزیستی این استان گفت:روابط عمومی ها،در نهادینه کردن آموزه های دینی اثرگذار است. وی ادامه داد:آگاهی بخشی به آحاد جامعه نسبت به فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها در ارتباط گیری با رسانه ها است. سبزعلی، ادامه داد:جنگ رسانه ای محدود به مکان و زمان خاصی نیست و دشمن با بهرگیری از این فضا ارزش های دینی و معنوی در جامعه اسلامی ما را نشانه رفته است و هرگونه غفلت عاملی مهم در کم رنگ شدن آموزه های و برنامه های فرهنگی دینی در مناطق مختلف کشور می‌شود.
مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، فرهنگ را زیربنا و شاکله اصلی هرنظامی ذکر کرد و گفت:اگر فرهنگ یک کشور دستخوش تغییرات و آسیب های اجتماعی شود می تواند عاملی در بروز سستی و ضعف در ارکان مختلف احاد جامعه باشد. وی درپایان مهمترین وظیفه روابط عمومی را توسعه و ترویج آموزه ها و مفاهیم ارزشمند دینی در سطح کشور برشمرد و گفت:روابط عمومی یعنی ارتباط و انتقال پیام دستگاه خود با بهرگیری از شیوه های نوین و ارتباط گیری با رسانه ها می تواند دراین زمینه کارآمد باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود