12 آذر 1391
شماره خبر: 15905

لزوم حمايت از طرح هاي پيشنهادي در راستاي احياي امر به معروف در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 لزوم حمايت از طرح هاي پيشنهادي در راستاي احياي امر به معروف در البرز

سپیدار آنلاین: مديركل آموزش و پرورش استان البرز و معاون فرهنگي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر در البرز ضمن ارايه طرح هاي پيشنهادي اين معاونت در راستاي احياي روز افزون اين فريضيتين در استان بر ضرورت حمايت از طرح هاي پيشنهادي تاكيد كرد.
اكبر حليمي در جلسه معاونت فرهنگي ستاد احياي امربه معروف و نهي از منكر كه با حضور معاون فرهنگي اين ستاد و جمعي از مديران حوزه هاي مختلف اين معاونت و همچنين مديران استاني ستاد تشكيل شد، بر ضروت حمايت از طرح هاي پيشنهادي اين معاونت در راستاي احياي روزافزون فريضتين امر به معروف و نهي از منكر در استان تاكيد كرد. وي اظهار داشت: با توجه به گستردگي فعاليتها و اقدامات آموزش و پرورش معاونت فرهنگي اين ستاد در البرز به آموزش و پرورش محول شده است اما بي شك براي موفقيت در امور فرهنگي تعامل و همكاري همه جانبه كليه نهادهاي متولي فرهنگي و همچنين حمايت از طرح ها و اقدامات در مسير مشخص لازم است. وي گفت: قريب به چهارماه است كه ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر در استان شكل گرفته و در اين مدت معاونت هاي مختلف تعريف ساختار فعاليت آنها تعريف شده است. حليمي افزود: تقريبا از همه دستگاه هاي فرهنگي استان يا دستگاه هايي كه معاونت فرهنگي مربوطه دارند كه جمعا 20 دستگاه اجرايي در استان شده يك نفر در اين ستاد حضور دارد و تا كنون چهار جلسه نيز در اين راستا تشكيل شده است. وي تصريح كرد: پيشنهادها و طرح هاي بسيار ارزشمندي در اين جلسات ارائه شده كه نيازمند حمايت هاي جدي براي اجرايي شدن است. مديركل آموزش و پرورش استان البرز اظهارداشت: 11 طرح به عنوان طرح هاي كارشناسي شده مورد تائيد قرار گرفته كه جهت بررسي و دستور اجرا به ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر تحويل مي شود.
برگزاري مسابقات طراحي لباس متناسب با ارزش هاي ملي و مذهبي
برگزاري دوره هاي كوتاه مدت ضمن خدمت با موضوع امر به معروف و نهي از منكر، همايشهاي موضوعي و مناسبتي، برگزاري مسابقات طراحي لباس متناسب با ارزش هاي ملي و مذهبي، تقويت تشكلها و نهادهاي برخاسته از انقلاب در ادارات، تشويق برترين هاي عاملان امر به معروف و نهي از منكر، برگزاري مسابقات مقاله نويسي در خصوص اين فريضتين، برگزاري مسابقات ساخت فيلم كوتاه و انيميشن، برگزاري مسابقات نمايشنامه نويسي، برگزاري مسابقه شعر، برگزاري مسابقه طراحي و تبليغ مناسب روي لوازم التحرير و فضاسازي عمومي در جهت احياي امر به معروف و نهي از منكر 11 طرح پيشنهادي معاونت فرهنگي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان البرز است كه حليمي به آنها اشاره كرد. حليمي در خصوص برگزاري مسابقات طراحي لباس متناسب با ارزش هاي ملي و مذهبي كشور گفت: مديريت تبليغات معاونت فرهنگي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر مديريت پيگيري كننده اين طرح است و وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز مجري اين طرح خواهد بود. وي ايجاد فضاي تبليغاتي و پوستر فراخوان در بين علاقمندان استان و اقدامات لازم در جهت انتخاب برترين ها و اهداي جوايز به آنها نيازهاي اجراي اين طرح است. وي اظهار اميدواري كرد: حيطه وظايف معاونت فرهنگي و همچنين منبع و ميزان حمايت مالي از جانب ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر هر چه زودتر تبيين و تشريح شود تا اقدامات و فعاليت ها در جهت اجرايي كردن طرح ها هر چه سريعتر صورت گيرد



منبع: خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود