3 آذر 1394
شماره خبر: 153531

برگزاری مسابقه قرآنی تسنیم ویژه همکاران در رشته قرائت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری مسابقه قرآنی تسنیم ویژه همکاران در رشته قرائت


مسئول مسابقات قرآنی معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقه قرآنی تسنیم ویژه همکاران محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته ی قرائت قرآن کریم خبر داد.
حسین گودرزی با اعلام این خبر بیان داشت :در راستای ترویج فرهنگ قرآن و قرآن خوانی و هم سو نمودن آداب و رسوم خانواده های همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی با مفاهیم قرآن کریم، مسابقه ی کتبی قرآنی تسنیم در رشته های حفظ قرآن کریم و مفاهیم مفاتیح الحیاه هم زمان با چهاردهمین آزمون سراسری قرآن کریم در ٨(هشت) مرکز شهرستان های استان البرز در تاریخ ٢٢ آبان ٩٤ برگزار گردید.
گودرزی افزود: با توجه به ثبت نام متقاضیان مسابقه در رشته قرائت (ترتیل) قرآن کریم، این آزمون در روز سه شنبه تاریخ ٩٤/٩/٣ راس ساعت ٩ صبح توسط داوران خانم جهت شرکت کنندگان خانم و داوران آقا جهت شرکت کنندگان آقا در معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهد شد. وی هم چنین یاد آور شد: به عزیزانی که در این مسابقه شرکت کرده و نمره ی قابل قبولی کسب نمایند از سوی معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز هدایایی به رسم یاد بود تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود