25 آبان 1391
شماره خبر: 15033

هیئتهای مذهبی مراقب نفوذ افراد سودجو باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

هیئتهای مذهبی مراقب نفوذ افراد سودجو باشند

سپیدار آنلاین: مدیر کل تبلیغات استان البرز گفت: برخی از افراد فرصت طلب و سود جو با بهره گیری از ترفند کمک مالی به هیئت های مذهبی وارد این عرصه می شوند در حالی که هدفشان انحراف هیئت ها از مسیر اصلی است.
سید عباس مسعودی در حاشیه دومین همایش طلایه داران تبلیغ که در مصلی کرج برگزار شد، اظهار داشت: این همایش همه ساله در آستانه ماه محرم و ماه مبارک رمضان در غالب استانی و شهرستانی با هدف تقابل و هم افزایی تجارب مبلغین و نیل به ادبیات مشترک در تبیین فرهنگ عاشورایی برگزار می شود. وی ادامه داد: با وجود ویژگی خاص استان البرز که حضور اقوام مختلف است اهمیت حفظ وحدت در جامعه و قرار گرفتن همه افراد تحت لوای پرچم حسینی نمود پیدا می کند. مسعودی افزود: همچنین اعلام نتایج آسیب شناسی فرهنگی جامعه و تبیین آن برای مبلغین با هدف پرداختن به مقابله نرم با این آسیب ها و تاکید بر وظیفه سنگین مبلغین در خنثی سازی فعالیت های دشمن و رشد و تعالی جامعه اسلامی از دیگر اهداف مهم برگزاری این همایش است.
مبلغین خدمت گزاران امام حسین (ع) هستند
مدیر کل تبلیغات استان البرز با اشاره به سخن پیامبر مبنی بر اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات است، گفت: مبلغین خدمت گزاران این کشتی نجات هستند. مسعودی ادامه داد: یکی از وظایف مبلغین ایجاد ارتباط چهره به چهره با مردم و تشویق آنها در انجام دقیق فرایض دینی است. وی در خصوص اعمال نفوذ افراد سود جو در هیئت های مذهبی هشدار داد و اظهار داشت: برخی از افراد فرصت طلب و سود جو با بهره گیری از ترفند کمک مالی به هیئت های مذهبی وارد این عرصه می شوند در حالی که هدفشان انحراف هیئت ها از مسیر اصلی است. مدیر کل تبلیغات استان البرز تصریح کرد: در استان البرز دو هزار و 424 هیئت مذهبی به ثبت رسیده است که 80 درصد آنها در کرج مستقر هستند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود