24 آبان 1391
شماره خبر: 15030

ساخت ضریح حبیب ابن مظاهر از افتخارات استان البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ساخت ضریح حبیب ابن مظاهر از افتخارات استان البرز است

سپیدار آنلاین: رئیس ستاد عتبات عالیات البرز گفت: با توجه به سوابق درخشان کرج، ساخت ضریح حبیب ابن مظاهر از افتخارات استان البرز محسوب می شود.
حجت‌الاسلام نورالدین حسینی در دومین نشست خبری رییس و مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با حضور اصحاب رسانه و ارباب جراید استان البرز در مصلای کرج ،برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با توجه به سوابق درخشان و خدماتی کرج در جنگ تحمیلی و مسائل بازسازی مناطق جنگی، بار دیگر استان البرز این افتخار را از آن خود کرد که ساخت ضریح مطهر حبیب ابن مظاهر را به این ستاد در کرج محول کند. وی افزود: ترویج فرهنگ ارادت هرچه بیشتر شیعیان به ائمه اطهار (ع) به عنوان مشعل‌داران هدایت مردم از اولویت های کاری این ستاد است. این مسئول تاکید کرد: واگذاری ساخت ضريح حبيب بن مظاهر به ستاد البرز از افتخارات مهم این ستاد به عنوان یکی از بزرگترین پیامدهای فرهنگی این استان است.
حمایت های مردمی ضامن موفقیت ستاد عتبات عالیات البرز
این مسئول با اشاره به فتواي مراجع در خصوص لزوم صرف هزينه نذورات مردمي در اموري كه نذر خاص داشته‌اند، اظهار داشت: قطعاً نذورات خاص مردمي در جاي خود خرج خواهد شد و براساس حكم مراجع، كسي حق ندارد نذورات را غير از جايي كه نذر شده هزينه كند و افرادي كه استطاعت مالي دارند كمك‌هاي مالي خود را به ستاد بازسازي عتبات عاليات تقديم مي‌كنند و برخي نيز بر اساس مهارت‌ها و تخصص‌هايي كه دارند با ستاد عتبات عاليات همكاري دارند.این مسئول در ادامه بسنده کردن به کمک‌های مردمی برای اجرای پروژه‌های عظیم را کافی ندانست و افزود: انجام پروژه‌های در دست اقدام ،همت و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و مسئولان علاقمند به اهل بیت در استان را می‌طلبد. رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات گفت: منابع مالی و دارایی‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات از طریق قبول کمک‌های مالی داوطلبانه از سوی سازمان‌های دولتی، غیر‌دولتی و اشخاص خیّر و عاشقان بازسازی حرم‌های مطهر ائمه اطهار تأمین می‌شود‌. وی با بیان اینکه به زودی شاهد حمل ضریح حضرت سید الشهدا(ع) از قم به کربلا خواهیم بود افزود: امیدواریم بتوانیم شاهد حضور پررنگ مردم استان البرز در راستای کمک مالی جهت تکمیل این حرم مطهر باشیم و به زودی شاهد تجلیل عمومی مردم و به حرکت در آوردن این حرم مطهر از کرج به کربلا باشیم. شایان ذکر است، در این نشست از پیشرفت فیزیکی ساخت ضریح حبیب بن مظاهر، آمادگی استقبال از ضریح امام حسین(ع) در استان البرز، برنامه های محرم ، چگونگی جذب نذورات و برنامه های آینده این ستاد توسط دیگر مدیران این ستاد سخن به میان آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود