12 خرداد 1394
شماره خبر: 143209

کمیته آموزشی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کمیته آموزشی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز تشکیل شد


اولین جلسه کمیته آموزشی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با حضور اعضای جدید و نمایندگان کتابداران در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز برگزار شد.
اولین جلسه کمیته آموزشی این اداره کل با حضور اعضای جدید کمیته و نمایندگان کتابداران در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز برگزار شد.
رییس اداره اداری مالی کتابخانه های عمومی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مستمر کتابداران و کارکنان اداره کل به منظور ارتقا سطح آموزشی و افزایش کیفیت خدمات کتابداری و نیاز سنجی های آموزشی کتابداران این جلسه در سومین ماه از سال همدلی و همزبانی تشکیل شد و اولین جلسه آن امروز با حضور مدیرکل محترم برگزار و در خصوص اولویت های آموزشی و نیازهای اساسی موضوع آموزش کتابداران بحث و تبادل نظر شد. نسرین احمدیار در ادامه گفت : موضوع سواد اطلاعاتی و روند شکل گیری و توسعه گسترده سواد اطلاعاتی و دیدگاه های تأثیر گذار برشکل گیری سواد اطلاعاتی، آموزش مهارتهای سواد اطلاعاتی به جای آموزش استفاده کننده،سیر تحول برنامه های آموزشی کتابخانه ها در ایران و آشنایی کتابخانه ها و کتابدارانبا مفاهیم سواد اطلاعاتی و افزایش سطح کیفی خدمات با استفاده از آموزش های متناسب با نوع ماموریت از جمله اهداف این کمیته است. وی در ادامه گفت: با یاری خداوند متعال حدود 100 دوره متناسب و مورد نیاز کارمندان و کتابداران و ساعات آموزشی آنها پیشنهاد شده که پس از بررسی و کسب مجوز از نهاد برگزار خواهد شد. اصول طراحی وب، طراحی سایت با جوملا و وردپرس ، مبانی مدیریت مالی، مدیریت موثر زمان، مهارتهای ارتباطی برای مدیران به همراه تست دیسک، آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی، مبانی حقوقی برای مدیران، آموزش روسای دفاتر مدیران ، آشنایی با نظام حقوق و دستمزد، حسابداری مکانیزه و دوره های تخصصی فناوری اطلاعات از جمله دوره های پیشنهادی در بخش فضای فناوری است. احمدیار گفت: دوره های مکاتبات اداری ، خدمات فنی کتابداری ، دوره های تخصصی کارشناسان ستادی و دوره های آموزشی عمومی و بهداشت هم از دیگر موارد مورد پیشنهادی در این جلسه بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود