11 اسفند 1393
شماره خبر: 138595

تکریم کتاب ؛ تکریم اندیشه و دانایی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تکریم کتاب ؛ تکریم اندیشه و دانایی است


حجت الاسلام والمسلمین قدوسی امام جمعه موقت مشکین دشت از خدمات کتابخانه های عمومی برای جوانان و نوجوانان استان قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر قدوسی امام جمعه موقت مشکین دشت از خدمات کتابخانه های عمومی استان البرز برای جوانان و نوجوانان در طول سال های اخیر قدردانی کرد و برای مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان آرزوی موفقیت نمودند. امام جمعه موقت مشکین دشت در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین فلاح با اشاره به لزوم توجه به ارزش گذاری فرهنگی بر برخی موضوعات مورد نیاز جوامع بشری همچون اگاهی و اندیشه بیان داشت : یکی از موضوعاتی که در سال‌های اخیر توجه اقتصاد دانان و نیز اندیشمندان حوزه فرهنگ را به خود جلب نموده است، ارزش گذاری کالاها و خدمات فرهنگی است. در صنعت فرهنگی و ارزش گذاری اقتصادی کالاها و خدمات فرهنگی دامنه ای از ویژگی های ارزش فرهنگی کالاها و خدمات فرهنگی ارائه می شود . حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر قدوسی کتاب از جمله مهمترین مقوله های فرهنگی در ادوار بشری محسوب می شود؛ هر اندازه توجه به اهمیت این کالای فرهنگی در آن جامعه بالا باشد میزان بالندگی و رشد همه جانبه آن جامعه هم با سرعت بیشتری شکل خواهد شد . تکریم کتاب ، تکریم اندیشه و دانایی است . وی در دیدار خود از واحد های مختلف ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز و گفتگو با کارشناسان ستادی گفت: چه ظرفیت های قابل استفاده درمیان جوانان نسل جدید در حوزه های فرهنگی در استان البرز وجوددارد که ما از این ظرفیت ها غافل شده ایم و بهره کافی از این خیل جوان با انگیزه و با نشاط نبرده ایم .
حجت الاسلام و المسلمین فلاح هم در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت موجود کتابخانه های عمومی استان گفت: هم اکنون در کتابخانه های عمومی فعالیت های فرهنگی رونق پیدا کرده است، جذابیتهای فضای مجازی برای جوانان فرصت های سرمایه گذاری با هدف رشد فرهنگی و فکری آنان هم باید در دستور کار قرار گیرد. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با تاکید به شعار سال جاری با عنوان "سال اقتصاد فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهار داشت: سرانه مطالعه کتاب نشان دهنده میزان رشد فرهنگی جامعه است، برای تحقق آمار متناسب و در خور شان در بحث مطالعه همکاری و پشتیبانی تمامی گروه ها را می طلبد که این بستر ها را از طریق تکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه های عمویم در شهر ها و شهرستانهای استان دنبال می کنیم . وی گفت: در روزهای پایانی سال جلسات برنامه ریزی برای اهداف مدنظر در سال جدید تشکیل شده و این برنامه پس از تصویب به سطح ادارات کتابخانه های عمومی در شهرستانها ابلاغ خواهد شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود