12 بهمن 1393
شماره خبر: 136754

اعلام برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت به مناسبت ایام الله دهه فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اعلام برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت به مناسبت ایام الله دهه فجر


مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ماهدشت از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری توسط این اداره در ایام الله دهه فجر خبر داد.
علی اصغر مخبری با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته با همکاری هنرمندان ، مدارس،دانشگاه پیام نور و دیگر ارگانهای شهر برنامه های مفید و متعددی را در سطح شهر برگزار می نماییم. وی اهم برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت به شرح ذیل اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگ محمدی از آیین انقلاب ، در این نمایشگاه به فرهنگ حجاب در آیین انقلاب اشاره شده است. این نمایشگاه با همکاری دانشگاه پیام نور ماهدشت ،شورای اسلامی شهر و شهرداری ماهدشت در محل دانشگاه پیام نور ماهدشت از تاریخ 12 تا 22 بهمن برگزار می گردد ، لازم به ذکر است در حاشیه این نمایشگاه مسابقه کتبی با عنوان فرهنگ محمدی از آیین انقلاب برگزار می گردد که به 22 نفر از نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. نمایشگاه آثار هنرمندان نقاش و طراح شهر ماهدشت با عنوان هنر در انقلاب اسلامی که در این نمایشگاه پوسترهاو طراحی های هنرمندان از تاریخ 12 الی 22 بهمن در نگارخانه استاد عامری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش عموم در می آید. نمایشگاه عکس و پوستر سیمای خورشید که به صحبت های امام خمینی ( رحمه الله علیه ) ، رهبر معظم انقلاب و دیگر بزرگان در باره پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. لازم به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 22 بهمن در مدرسه راهنمایی عدالت برگزار می گردد.برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان حجاب در آیین انقلاب ، این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 22 بهمن در مدسه دخترانه 14 معصوم برگزار می گرد.
گفتنی است در این نمایشگاه از پوسترهای به نمایش در آمده که جنبه آموزشی نیز دارد مسابقه کتبی برگزار می گردد که به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود