8 دی 1393
شماره خبر: 134433

تولید برنامه فروغ دانایی با همکاری صدا و سیمای مرکز البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تولید برنامه فروغ دانایی با همکاری صدا و سیمای مرکز البرز


با همکاری صدا و سیمای مرکز البرز، یکصد قسمت برنامه معرفی کتاب و کتابخوانی با عنوان فروغ دانایی در اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز تولید و در حال پخش می باشد.
با همکاری موثر صدا و سیمای مرکز البرز ، یکصد قسمت برنامه معرفی کتاب و کتابخوانی با عنوان فروغ دانایی در اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز تولید و در حال پخش می باشد و هر هفته به 4 نفر از شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی این برنامه کارت هدیه 500 هزار ریالی اهدا می شود. مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: با حمایت های مدیران محترم کل پیشین و فعلی صدا وسیمای مرکز البرز این برنامه ده دقیقه ای که به موضوع معرفی کتاب ، کتابخانه ، کتابخوان و اعضای کتابخانه های عمومی میپردازد در استان البرز تهیه شده است که تا کنون 20 قسمت از این برنامه هر روز بعد از سریال ساعت 1930 دقیقه از سیمای مرکز البرزپخش می شود که آمار شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی حاکی از استقبال بینندگان از این برنامه بوده است . داود اسدی در ادامه گفت: تا کنون شش هفته از نمایش قسمت های این برنامه می گذرد و 24 نفر نیز از میان هزاران نفر شرکت کننده در مسابقه پیامکی به قید قرعه انتخاب و هدایای خود را هر هفته شنبه ها از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی تحویل می گیرند.
گفتنی است هر این مجموعه هر قسمت یک کتاب با موضوعات مربوط به خانواده ، روانشناسی ، اخلاق ، مذهبی ، رمان و منابع مربوط به بخش کودک و علمی معرفی می شود. رضا فرهادی تهیه کننده و کارگردان این برنامه و کاظم قاسمی نیز به عنوان کارشناس مجری در این طرح مشارکت دارند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود