20 مهر 1391
شماره خبر: 13064

خیابان شهدا در جشنواره توانمندی‌های البرز روایتگر تاریخ دلاورمردان البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خیابان شهدا در جشنواره توانمندی‌های البرز روایتگر تاریخ دلاورمردان البرز است

سپیدار آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: خیابان شهدا در نخستین جشنواره توانمندی های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان البرز تاریخ معاصر جنگ دلاورمردان این استان را مرور می کند.
مجتبی ابراهیمی از ایجاد خیابانی با نام "شهدا" در نخستین جشنواره معرفی توانمندی های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان البرز خبر داد و گفت: خیابان شهدا با بازسازی فضای دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت نمادین المان های آن دوران را به تصویر کشیده خواهد شد. وی افزود: در این خیابان اتفاقات تاریخ معاصر جنگ و رشادت های دلاورمردان استان البرز روایت می شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در این خیابان عملیات هایی که توسط رزمندگان کرج در دوران هشت سال دفاع مقدس به تاریخ پیوسته است بازسازی و تصویرسازی خواهد شد. ابراهیمی ایجاد مزار شهدای گمنام و فضاسازی آن دوران را از شاخصه های اصلی خیابان شهدا در نخستین جشنواره معرفی توانمندی های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان البرز ذکر کرد. نخستین گردهمایی فرهنگی استان البرز از 26 لغایت 30 مهر ماه در میدان امام گلشهر تشکیل و برگزار می شود.




منبع: خبرگزاری مهر

ميهمان
پاسخ 4/09/1391 - 12:30 مطلع
آقای مدیر کل غرفه را به ما تحویل میدادید خیابان شهدا پیشکش ... شما حتی خودتان هم نمیدانید در این خیابان قرار بوده چه بگذرد انگار تعداد زیادی نیرو و ادوات عمرانی قرار بوده بسیج شوند تا خیابان بسازند... شما از فرهنگ چه میدانید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود