15 مرداد 1393
شماره خبر: 126923

خبرنگاران البرزی گوی رقابت را از بسیاری استان های کشور ربوده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خبرنگاران البرزی گوی رقابت را از بسیاری استان های کشور ربوده اند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت: خبرنگاران البرزی گوی رقابت را از بسیاری استان های کشور ربوده اند و به عنوان وجدانِ بیدار جامعه برای امیدواری بیشتر مردم به نظام اسلامی می کوشند.
سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان حوزه مدیریت شهری کرج که ظهر امروز به کوشش شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در محل تالار لوتوس برگزار شد، به خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از هر نهادی که قدمی در راه تجلیل از اصحاب رسانه و خبر بردارد، سپاسگزار است و از اینکه در جمع دوستان حضور یافته ام، احساس خرسندی دارم. چرا که بیش از دیگر مسئولان استان در جریانِ تلاش و کوشش عزیزان در مسیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی می باشم. وی با بیان اینکه امروز شاهد صف آرایی و ایستادگی خبرنگاران در برابر تبلیغات منفی و دروغ پردازی رسانه های معاند نظام اسلامی می باشیم، از انتشار مطالب و اخبار امیدبخش در رسانه های مکتوب و مجازی استان البرز تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: از آنجا که رسانه های غربی و شبکه های فارسی زبان ماهواره ای مستقر در آمریکا و انگلیس همواره جهتِ سلب اعتمادِ مردم از حاکمیت و بدبین کردن اقشار جامعه به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش می کنند، جا دارد صاحبان اندیشه و قلم با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مضاعف پاسخ کوبنده ای به دسیسه چینی هایشان بدهند و مانع از به انحراف کشیده شدن اندیشه و افکار عمومی شوند.
حسینی کاشانی تصریح کرد: نقشِ خبرنگاران در توسعه و سازندگی کشور و ایفای نقش مشورتی برای مسئولان و تصمیم گیران بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی های ادارات باید از پتانسیل بالای مردان و زنانِ سختکوش حوزه رسانه برای انتقال مفاهیم و دستاوردهای سازمانِ متبوع خویش به جامعه تلاش ویژه ای داشته باشند و از این گذر، نمایی شفاف و شیشه ای از را نزد افکار عمومی ایجاد نمایند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با دعوت از مدیران استان برای نقدپذیری، از صاحبانِ قلم نیز درخواست کرد در بیان انتقادها و تشریح کاستی ها مسیر صداقت و اصالت را در پیش بگیرند و به دور از غرض ورزی و دخیل کردن احساسات شخصی، به بیان آنچه هست بپردازند و در کنار انتقاد، از بیانِ عملکردها نیز غافل نمانند. وی در خصوص آخرین مراحل جشنواره مطبوعات استان البرز نیز اظهارداشت: بعد از ظهر امروز چهار شنبه با برگزیدگان جشنواره تماس حاصل می شود و از آنان برای شرکت در مسابقه تکمیلی که روز شنبه برگزار می شود، دعوت به عمل می آید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود