1 مرداد 1393
شماره خبر: 126348

جنایات رژیم جعلی صهیونیست افکار عمومی جهان را در دفاع از مردم غزه بر انگیخت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جنایات رژیم جعلی صهیونیست افکار عمومی جهان را در دفاع از مردم غزه بر انگیخت


سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل در غزه موجی از افکار عمومی را در حمایت از مردم بی دفاع غزه در جهان برانگیخته است و با این جنایات چهره واقعی رژیم به واقع جعلی صهیونیست را به جهانیان نمایان کرده است.
حجت‌الاسلام حاتمی سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: حملات وحشیانه به نوار غزه چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را در جهان به نمایش گذاشت. وی در ادامه تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن افکار عمومی مردم جهان که دامنه اعتراضات آنها روز به روز در حال افزایش است مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و نوجوانان را به خاک خون می کشند و این به دلیل حمایت های غیر معقولانه آمریکا و دولت های اروپایی از این رژیم غاصب است.
حاتمی یادآور شد: بحمد الله نیرو های مسلح حماس توانسته است که ضربات غیر قابل جبرانی را بر این رژیم غاصب وارد کند و این به واسطه حمایت های جمهوری اسلامی ایران از حماس است و شلیک این موشک ها به سمت اسرائیل غاصب به واسطه همت بلند جوانمردانی چون شهید احمد تهرانی مقدم است. سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، در پایان خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود