3 مهر 1391
شماره خبر: 12098

ياد ياران در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ياد ياران در ساوجبلاغ

سپیدار آنلاین: ياد ياران سفر كرده 8 سال جنگ تحميلي در مراسمي با حضور مسئولان،بسيجيان،رزمندگان دفاع مقدس و خانواده هاي معظم شهدا در شهرستان ساوجبلاغ گرامي داشته شد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز در اين مراسم كه درمصلاء شهر هشتگرد برگزار شد گفت:دفاع مقدس از آب و خاک وطن و ارزش های انقلابی منحصر به هشت سال دوران جنگ نبوده و همواره ادامه خواهد داشت. سرداربهرام حسینی مطلق افزود: به تجارب و ارزش های دفاع مقدس برای آینده نیاز داریم پس باید برای حفظ و نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم. وي گفت: دشمنان به هر حربه ای شده می خواهند انقلاب ما را از پا در بیاورند و تهدیدها، تحریم ها و اهانت به پیامبر اعظم از جمله این حربه هاست. او افزود: ما باید بر اساس تجارب دفاع مقدس روی پای خود ایستاده و دفاعی مقتدرانه در برابر همه حربه های دشمن داشته باشیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: از خون های پاک و مطهر شهدا باید دفاع کرد خون هایی که در رگ های همه جهان اسلام جریان دارد و بیداری اسلامی را رقم زده است. وي افزود: باید مثل دوران دفاع مقدس و با همان انگیزه و اعتقاد در جبهه های جدید ایستاد و تا اخرین قطره خون از ارزش ها دفاع کنیم. در اين مراسم با مداحي در رثاي شهدا و امام شهدا ،ياد و خاطره 630 شهيد شهرستان ساوجبلاغ گرامي داشته شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود