25 شهریور 1391
شماره خبر: 11557

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز هتک حرمت به پیامبر(ص) را محکوم کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز هتک حرمت به پیامبر(ص) را محکوم کرد

سپیدار آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز طی قطعنامه ای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.
در این قطعنامه آمده است: ما شرکت کنندگان در این تظاهرات بر اساس تکلیف الهی و هدایت های ولی امر مسلمین بر موارد زیر تاکید می کنیم:
ما صهیونیسم خبیث و دولت آمریکا را متهم اول این جنایت دانسته و به آنها اعلام می کنیم اگر عاملان این جنایت شنیع را به مجازات نرسانند خود باید منتظر عذاب الهی و شعله های خشم مسلمانان بمانند. رشد فزآینده بیداری اسلامی و بالندگی نظام مقدس جمعوری اسلامی ایران نشانه های عظمت و حقانیت مکتب رسول خداست . دشمنان خدا و بشریت بدانند با این اقدامات شنیع بر توفندگی بیداری اسلامی افزوده و مرگ و نابودی خود را جلو می اندازند. ضمن تقدیر از احساس مسئولیت و قیام مسلمانان جهان در برابر این اهانت، ما امت اسلامی سراسر جهان را به هوشیاری افزونتر و عکس العمل متناسب و وحدت و همدلی بیشتر برای شکست توطئه های مستکبران فرا می خوانیم. با عنایت به تمرکز توهین ها بر چهره نورانی پیامبر اعظم، ما ارادتمندان و فدائیان آنحضرت، توجه افزونتر به معرفی و تبیین شخصیت والا و آموزه های انسانساز پیامبر رحمت را از برنامه ریزان و مجریان فرهنگی خواستاریم. ما رمز عزت و عظمت خود را در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای دانسته و با رهبر خویش برای مقابله با دشمنان خدا و پیشبرد اهداف اسلام و قرآن و آرمان های امام راحل تجدید بیعت می کنیم.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود