25 مرداد 1391
شماره خبر: 10295

دانشگاه علمي کاربردي فرهنگ و هنر البرز از دانشجويان 7 رشته ميزباني مي کند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانشگاه علمي کاربردي فرهنگ و هنر البرز از دانشجويان 7 رشته ميزباني مي کند

سپیدار آنلاین: با افزوده شدن 4 رشته جديد، دانشگاه علمي،کاربردي فرهنگ و هنر البرز از دانشجويان 7 رشته تحصيلي ميزباني مي کند.
مدير مرکز علمي،کاربردي فرهنگ و هنر استان البرزبا اعلام اين مطلب در مراسم تجليل از دانشجويان ممتاز و ضيافت افطار که با حضور دانشجويان، اساتيد و جمعي از مسئولان استان برگزار شد از افزايش سه برابري دانشجويان اين دانشگاه در ترم جديد خبر داد وگفت:با افزايش چهار کدرشته خبرنگاري، عکاسي، نقاشي ايراني و طراحي پوشاک به رشته هاي قبلي اين مرکز شامل گرافيک، روابط عمومي و امور فرهنگي، اين مجتمع به تدريج به قطب دانشگاهي جديدي در فصل فرهنگ وهنر البرز بدل خواهد شد که وجه تمايز آن «مهارت پايه» و کابردي بودن آموزشها است.وي زمان توزيع دفترچه ثبت نام را اواخر مرداد يا اوايل شهريورماه عنوان کرد. مهدي عسگري با اشاره به ظرفيت هاي بالاي اين مجتمع آموزشي و استعدادها و علاقمندان گسترده حاضر در البرز اظهار داشت: با حمايت هاي مسئولان وزارت فرهنگ بويژه مديرعامل موسسه آموزش عالي فرهنگ و هنر کشور و تداوم روند توسعه فعاليت ها، انشاا... طي يک سال ونيم آينده شاهد افزايش دانشجويان مرکز به هزاروپانصد دانشجو خواهيم بود. مديرمرکز علمي،کاربردي فرهنگ و هنرالبرز،تقدير از دانشجويان ممتاز و نمونه مرکز در حوزه هاي تحصيلي،اخلاق و ورزش را به منزله تکريم از مقام دانشجو و تبيين جايگاه علم، اخلاق و پويايي ميان جوانان و دانشجويان ارزيابي کرد.
آمادگي براي انجام پروژه هاي علمي در حوزه فرهنگ و هنر
مديرمرکزعلمي کاربردي فرهنگ و هنر البرز با اشاره به اين که مديريت علمي و محتوايي تدوين اطلس جامع فرهنگي استان البرز اخيرا به اين دانشگاه واگذار شده است،گفت:اين مرکز آمادگي انجام پروژه هاي علمي، تحقيقاتي و مشاوره به دستگاه ها در عرصه مهندسي فرهنگ و هنر را دارد. مهدي عسگري ايجاد کانوني براي ايده پردازي، طراحي و توليد پروژه هاي فرهنگي و هنري را از مهمترين فوايد تاسيس اين دانشگاه برشمرد و تصريح کرد:طرح تدوين اطلس فرهنگي کرج از سال هاي گذشته مطرح شده اما تاکنون به نتيجه نرسيده بود. وي افزود:مطالعات اوليه اين طرح انجام شده و فاز اجرايي آن با حمايت مسئولان استاني به زودي آغاز خواهد شد. اين مسئول همچنين از آغاز مطالعات ويژه براي ساخت نماد هنري شايسته و مناسب براي شهرستان کرج به منظور«هويت بخشي» به منطقه خبرداد و گفت: در صورت تمايل دستگاه هاي متولي اين موضوع از قبيل استانداري، شورا و شهرداري کرج اين مرکز آمادگي همکاري علمي و عملياتي در اين خصوص را دارد.


منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود