Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > روابط‌عمومی، صدای مردم در سازمان و صدای سازمان نزد مردم است

روابط‌عمومی، صدای مردم در سازمان و صدای سازمان نزد مردم است


امروز, 14:23. نويسنده: monshi


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، «روز ملی روابط‌عمومی و ارتباطات»، گفت: روابط‌عمومی نه فقط یک واحد اداری، بلکه نهاد اندیشه‌ورز و عمل‌گرای سازمان است که مسئولیت سنگین ایجاد تعامل میان سازمان و جامعه را بر دوش دارد.
امیرحسین دانش کهن ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی، گفت: روابط‌عمومی نه فقط یک واحد اداری، بلکه نهاد اندیشه‌ورز و عمل‌گرای سازمان است که مسئولیت سنگین ایجاد تعامل میان سازمان و جامعه را بر دوش دارد. امروز، بیش از هر زمان دیگری، نقش روابط‌عمومی در ایجاد تصویر ذهنی صحیح از خدمات، عملکرد و اهداف مجموعه، اهمیت یافته و این مهم، تنها باصداقت، مهارت، خلاقیت و شناخت دقیق از افکار عمومی محقق می‌شود.وی در ادامه با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، افزود: در عصر ارتباطات، روابط‌عمومی‌ها باید به‌عنوان سخنگویان اندیشه‌ورز سازمان، با بهره‌گیری از ابزارهای نوین رسانه‌ای و فضای دیجیتال، ضمن پاسخگویی بهنگام، زمینه تعامل مؤثر با ذی‌نفعان، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را فراهم آورند.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به تلاش‌های ارزشمند روابط‌عمومی این اداره در سال گذشته، تصریح کرد: همکاران پرتلاش روابط‌عمومی با پوشش حرفه‌ای رویدادها، تولید محتوای اثربخش، تعامل مثبت با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، توانسته‌اند نقش مؤثری در ارتقای جایگاه اداره در سطح استان و کشور ایفا کنند. بی‌تردید استمرار این روند نیازمند نگاه علمی، برنامه‌محور و آینده‌نگر است.دانش کهن در پایان با تبریک مجدد این روز، از زحمات تمامی فعالان این عرصه تقدیر کرد و اظهار امیدواری نمود که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های انسانی متخصص و متعهد، روابط‌عمومی‌ها بتوانند در مسیر ارتقای سطح رضایتمندی مردم و تقویت ارتباط بین حاکمیت و جامعه، نقش‌آفرینی مؤثرتری داشته باشند.
بازگشت