صفحه اصلي > اجتماعی > توزیع ۹۵ هزار پوستر و اجرای ۱۹ پویش فرهنگی با هدف ترویج مصرف بهینه آب در البرز
توزیع ۹۵ هزار پوستر و اجرای ۱۹ پویش فرهنگی با هدف ترویج مصرف بهینه آب در البرزدیروز, 11:44. نويسنده: monshi |
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اجرای گسترده فعالیتهای فرهنگی و تبلیغاتی با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در سطح استان خبر داد. نامداری در این خصوص گفت: طی ماههای گذشته ۹۵ هزار پوستر آموزشی با موضوعاتی نظیر نحوه صحیح نصب پمپ و مخزن، ۱۵ روش صرفهجویی در مصرف آب، جشن تکلیف و دیگر مفاهیم مرتبط طراحی و چاپ ، توزیع و ۸۰ هزار قلم تبلیغاتی در قالب لیوانهای کاغذی، پکهای دانشآموزی و موارد مشابه بین گروههای هدف توزیع گردیده است.وی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورتگرفته افزود: در همین راستا، ۱۹ پویش فرهنگی تحت عناوینی چون "نخستین واژه آب" ، «پویش حامیان آب»، «ما مراقب آب هستیم»، «۲ درجه کمتر»، «روایت تحول»و "پویش مقابله با انشعابات غیر مجاز" با هدف آگاهسازی و جلب مشارکت عمومی در راستای حفظ منابع آبی راه اندازی و اجرا شده است.نامداری همچنین از برگزاری و مشارکت در نمایشگاهها و جشنوارههای متعددی خبر داد که با هدف آموزش و ترویج الگوی صحیح مصرف آب برگزار شده و جامعه هدف این برنامهها بیش از ۷۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم، بهویژه دانشآموزان و خانوادهها بودهاند که به صورت مستقیم در این برنامهها حضور و مشارکت داشتهاند.مدیر عامل شرکت آبفا البرز در پایان تصریح کرد: تولید و انتشار ۲۵۰ محتوای خبری و اطلاعرسانی در زمینه مصرف بهینه آب و عملکرد دو حوزه آب و فاضلاب ، از دیگر اقدامات انجامشده بوده که با استقبال رسانهها نیز روبهرو شده است. این محتواها بیش از هزار و ۸۰۰ بار در رسانههای برخط، مجازی و مکتوب بازنشر شده که نشان از نگاه ویژه رسانهها و جامعه به موضوع آب و ضرورت مصرف آگاهانه آن دارد. بازگشت |