Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه وزارت جهاد کشاورزی

نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه وزارت جهاد کشاورزی


امروز, 13:13. نويسنده: monshi


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تات بر اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی، برند‌سازی و مدیریت بحران تأکید کرد و آن‌ها را سربازان عرصه جنگ اقتصادی خواند.

غلامرضا گل‌محمدی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ظهر امروز در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی مؤسسات و مراکز تابعه این سازمان که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کرج برگزار شد، بر نقش کلیدی سازمان تات در تأمین امنیت غذایی کشور تأکید کرد.وی با بیان اینکه کمتر دستگاهی در کشور وجود دارد که چنین اثربخشی داشته باشد، اظهار کرد: سازمان تات با انجام 228 اقدام در حوزه امنیت غذایی، نیازمند توجه ویژه مسئولان است. روابط عمومی‌ها به‌عنوان پیشانی سازمان‌ها نقش مهمی در ارتقای جایگاه آن‌ها دارند و باید با شبکه‌سازی گسترده در استان‌ها و شهرستان‌ها، یافته‌ها و دستاوردهای سازمان را به اطلاع عموم برسانند.معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خاطرنشان کرد: خلاقیت، عقلانیت و حسن نیت، سه اصل کلیدی در اطلاع‌رسانی هستند که باید در دستورکار روابط عمومی‌ها قرار گیرد. آن‌ها نباید تنها به انتشار اخبار بسنده کنند، بلکه باید با تسلط بر ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی، اطلاعات دقیق و به‌روز را به مردم انتقال دهند.گل‌محمدی با تاکید بر ضرورت برند‌سازی برای وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید در مسیر معرفی دستاوردهای این وزارتخانه حرکت کنند و مدیریت مؤثری بر رسانه‌ها و فضای مجازی داشته باشند. با توجه به اهمیت مدیریت بحران توسط روابط عمومی‌ها، در دولت وفاق ملی که رئیس جمهور مبدع آن است، همه گروه‌ها و سلیقه‌ها باید در کنار یکدیگر کار کنند.وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها وظیفه دارند اختلافات را کنار بگذارند و بدون جهت‌گیری‌های شخصی، دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی را به جامعه معرفی کنند، تصریح کرد: دستاوردهای بخش کشاورزی باید با عدد و رقم به مردم اطلاع‌رسانی شود. تنها با رویکرد همه‌جانبه می‌توان جایگاه این وزارتخانه را تثبیت و نقش کلیدی آن را در امنیت غذایی کشور تبیین کرد
بازگشت