Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > سرپرست دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منصوب شد

سرپرست دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منصوب شد


20 شهریور 1403. نويسنده: monshi


دکتر علیرضا پورابراهیمی به عنوان سرپرست موقت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و مسؤول راه‌اندازی دانشکده بازار و کسب و کار واحد کرج منصوب گردید
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج طی حکمی دکتر علیرضا پورابراهیمی را به عنوان سرپرست موقت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و مسؤول راه‌اندازی دانشکده بازار و کسب و کار واحد کرج منصوب نمود.در این حکم آمده است با احترام، نظر به مراتب تعهّد، تخصّص و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ، بعنوان« سرپرست موقت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج» و «مسؤول راه‌اندازی دانشکده بازار و کسب و کار واحد کرج» منصوب می شوید. امید است با استعانت از عنایات الهی و در راستای نیل به هدف بسته کاری 2-7-5 سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی (با موضوع ارتقاء جایگاه بین المللی و الهام بخشی)، هماهنگی کامل با معاونان دانشگاه، بهره¬گیری از تجارب و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و رعایت قوانین و مقررات، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح، منافع و شئون دانشگاه و نیز انجام امور و وظایف محوله به شرح زیر نمایید:
1. همکاری در پایش رشته‌های موجود و ایجاد و گسترش رشته‌های جدید و میان رشته‌ای‌ها؛
2. ارتباط مؤثر و اثربخش با دستگاه‌های اجرایی، صنعت و جامعه در راستای عقد قراردادهای پژوهشی، فناوری و نوآوری؛
3. همکاری و نظارت بر فعّالیّت و عملکرد اعضای هیئت علمی و سایر کارکنان دانشکده؛
4. مشاوره در امور پژوهشی ، آموزشی، تولیدی، بازرگانی و... در حوزه های مرتبط به صرفه و صلاح دانشگاه؛
5. پی‌گیری ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه، مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان؛
6. همکاری در تنوّع بخشی به سبد درآمدی دانشگاه؛
7. پی گیری و اجرای دوره‌های آموزشی- تخصّصی و مهارتی ؛
8. همکاری در راه‌اندازی تورهای پروژه‌یاب در دانشکده؛
9. برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران گروه و اعضای محترم هیئت علمی و تبیین بخشنامه‌ها و سیاست‌های پژوهشی، آموزشی و بودجه‌ای دانشگاه؛
10. همکاری در ایجاد و گسترش فعّالیّت سراهای نوآوری ؛
11. نظارت بر حسن اجرای مصوّبات ابلاغ شده از سوی رئیس دانشگاه و یا معاونان ایشان؛
12. ایجاد هماهنگی و نظارت بر امور آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی و فرهنگی دانشکده؛
13. نظارت، ارزیابی و هماهنگی در اجرای امور گروه‌های آموزشی؛
14. نیازسنجی و پروژه¬یابی با توجه به تخصّص¬های موجود در گروه¬های آموزشی دانشکده؛
15. فعّال‌سازی انجمن‌های علمی در حوزه‌های تخصّصی دانشکده؛
16. راه‌اندازی مجلّات تخصّصی در حوزه‌های مرتبط با دانشکده؛
17. تشکیل تیم‌های تخصّصی از استادان و دانشجویان جهت انجام پروژ‌های برون دانشگاهی؛
18. تلاش مؤثر و مستمر در اجرایی نمودن دقیق سند تحوّل و تعالی دانشگاه و ارائه گزارش منظم پیشرفت؛
19. همکاری تأثیرگذار در اجرایی نمودن طرح های استانی همچون آمایش، تفاهم نامه عملکردی و سایر طرح های آموزش عالی استان البرز؛
20. سایر امور محوله.
لازم به توضیح است دکتر کلانتری با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاش دکتر شهرام مدرس خیابانی در طول دوران تصدی رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری قدردانی نمود.



بازگشت