صفحه اصلي > اجتماعی > بال و پر دادن به طرح «کتابال» در کانون البرز
بال و پر دادن به طرح «کتابال» در کانون البرز29 مرداد 1403. نويسنده: monshi |
اعضای علاقهمند دختر کانون البرز و مربیان تسهیلگر، با اجرای برنامههای خلاق با طرح «کتابال»، همکاری میکنند. این طرح کهبه همت جمعیت دختران ایران زمین و با مشارکت ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرداد ماه ۱۴۰۳، با هدف افزایش کنشگری اجتماعی نوجوانان دختر در حوزه کتاب و کتابخوانی در برخی مراکز کانون کشور، اجرا میشود از روز ۶ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با برگزاری آیین گشایش رسمی در کرج آغاز به کار کرده و اعضا و مربیان تسهیلگر به شدت در تلاش هستند تا ضمن اجرای خوب پروژههای تعیین شده بتوانند کنشگری نوجوانان در حوزه فعالیتهای کتاب محور را تقویت کنند.گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با ۶۳ عضو و ۱۰ مربی تسهیلگر در این ویژه برنامه شرکت کرده که این اعضا و مربیان با اجرای فعالیتهای متنوع به طرح کتابال، بال و پر میدهند.بر اساس این خبر فرشته حق نظری و بول شریف زاده، مربیان اعضای مرکز مجتمع کانون کرج در همراهی با اعضای گروه کتابال مرکز ، با برگزاری نشست ویژه «هایکو کتاب»، با توضیح سبک هایکو و نوشتن اشعار کوتاه از دیگر هم سن و سالانشان خواستند با اسم کتابهای مرکز اشعار هایکو بسازند و این تجربه خوب را در قالب ویدیو کلیپ به اشترااک گذاشتند.خدیجه میرزایی، مربی فرهنگی و رابط انجمن قصهگویی نیز در فعالیت ویژه با اعضای مرکز شماره ۳ کانون کرج در بازدید از موزه حیات وحش کرج، در خصوص معرفی کتاب جنگل کاغذی فعالیت ویژهای را با اعضا اجرا کرد؛ جمع آوری و اهدای کتاب و حضور نوجوانان کنشگر در گستره کرج و اماکن مختلف مانند پارکها، مساجد و ... از دیگر فعالیتهای این گروه بود.این نوجوانان به مناسبت هفته خبر نگار با حضور در دفتر کار اعظم ذوالفقاری، کارشناس روابط عمومی کانون البرز، ضمن تشکر از تلاشهای این همکار بابت تهیه و انتشار اخبار این مجموعه، در خصوص اصول تهیه خبر از فعالیت ها و ارسال اخبار طرح کتابال بحث و گفتگو کردند. الهام عابدی، مربی فرهنگی مرکز شماهر ۳ کانون کرج نیز در برنامه نشست کتابال در خصوص اهدای کتاب و ارسال به مناطق کم برخوردار با اعضای این مرکز صحبت کرد.در دیگر مراکز کانون استان نیز فعالیت های مشابهی در دست اجراست.قرار است در پایان مرداد ماه کنشگران برتر معرفی شوند. بازگشت |