صفحه اصلي > اجتماعی > شرکت های بزرگ در موفقیت شرکت های کوچک نقش مهمی دارند
شرکت های بزرگ در موفقیت شرکت های کوچک نقش مهمی دارند28 تیر 1402. نويسنده: monshi |
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز در این همایش با تاکید بر اهمیت نقش شرکت های بزرگ در موفقیت شرکت های کوچک گفت: شرکت های بزرگ که توسعه محور هستند اگر موفق شوند می توانند شرکت های کوچک را حمایت کرده تا آنان نیز به موفقیت دست یابند . «داود زارعیان» ضمن بیان این مطلب درهمایش یک روزه استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت های بزرگ در دنیا محور توسعه هستند به شرطی حمایت شوند و همکاری و تعامل با شرکت های نوآورانه را دنبال کنند.وی با تاکید بر نقش دولت در تصمیم های خصوصی سازی، آزاد سازی عمومی سازی و مقررات گذاری گفت: با ورود انقلاب صنعتی چهارم خصوصی سازی شرکت بزرگ با حمایت های خوبی روبرو نشد و این عرصه سیاست های مدونی وجود نداشت اما اکنون جامعه به بلوغ رسیده تا بتواند این منشور را به خوبی اجرایی و پیاده سازی کند.معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات با بیان اینکه سیاست های راهبردی شرکت مخابرات ایران بر مبنا شش اصل است که از بین این اصول توجه به شرکای تجاری و ورود به سرویس های دیجیتال در اولویت قرار دارد گفت: در بحث همکاری با شرکای تجاری بزرگ و کوچک مصمم هستیم این همکاری را به جد دنبال کنیم و در برنامه ریزی ها در نظر داریم دو هزار شریک تجاری داشته باشیم و از توان و قابلیت های آنان استفاده کنیم تا به نتایج مطلوب در این زمینه دست یابیم.وی با اشاره به اینکه مخابرات ایران با حمایت از شرکت های کوچک استارتآپ و دانش بنیان می تواند با محصولات جدید به بازارهای جدید راه پیدا کند افزود: این شرکت آمادگی دارد با شرکت های کوچک و دانش بنیانی مشارکت و حمایت کرده و از ایده های آنان استفاده کند بازگشت |