صفحه اصلي > اجتماعی > مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار می دهیم
مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار می دهیم19 مهر 1400. نويسنده: monshi |
سهراب نجار، رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران و سرپرست شرکت گاز استان البرز در جلسه با روسای ادارات و مناطق گاز رسانی استان البرز عنوان نمود:کارکنان شرکت گاز استان البرز در انجام کار خود می بایست مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند. سهراب نجار ضمن اشاره به اینکه در کار کوتاهی نکنیم بیان کرد: چنانچه خدای ناکرده همکاران بنده در کار کوتاهی کنندنباید فردای روزگار از ما به خاطر تصمیم های مدیریتی و مقابله با آنها در چارچوب اداری گلایه مند شوند. سرپرست شرکت گاز استان البرز در این جلسه که بیشتر با هدف مدیریت مصرف در فصل سرد سال برگزار شد تشریح کرد: مدیریت مصرف برای کارخانه های سیمان و و نیروگاه ها به عنوان عمده ترین مصرف کنندگان در گاز طبیعی باید هدفمند صورت گیردتادرچرخه تولیدخللی ایجادنشود. سهراب نجاربااشاره به مکاتبه با صنایع برای سوخت دوم از همکاران شرکت گاز استان البرز خواستند بررسی وبروز آوری (اورهال)تاسیسات سطح استان را انجام دهند و برای پایداری شبکه گاز در دراز مدت به هر طریق ممکن تلاش خود را ادامه دهند. در ادامه این جلسه روسای مناطق و شهرستانها گزارش عملکرد ادارات خودرا تشریح کردند. سرپرست شرکت گاز استان البرز در پایان گفت: همه ما کارکنان شرکت گاز استان البرز اعم از نیروی کنتورخوان، امداد، حوادث، حراست و مدیران ستادی از یک خانواده مشترک می باشیم پس باید برای به سرانجام رسیدن اهداف شرکت گاز استان البرز و خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم. بازگشت |