صفحه اصلي > اجتماعی > ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به متقاضیان مسکن مهر شهرجدید هشتگرد
ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به متقاضیان مسکن مهر شهرجدید هشتگرد3 آذر 1399. نويسنده: monshi |
رییس اداره مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به آخرین اقدامات در مسکن مهرشهر جدید هشتگرد اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، با برنامه ریزی شرکت مادر تخصصی برای عدم مراجعه متقاضیان به کارگزاری مسکن مهر، سامانه ای تعریف شده که در آن متقاضیان کلیه امور مسکن مهر اعم از فروش اقساطی، نقل و انتقال، واگذاری عرصه، استعلام بدهی و غیره از طریق سایت www.emehr.ntdc.ir امکانپذیر شده است. علی مزینانی در برنامه رادیویی صبح البرز افزود: متقاضیان میتوانند در صورت بروز مشکل با شماره تلفنهای ۰۲۶۴۴۲۷۳۰۳۴ الی ۳۶ تماس و مشکلات خود را از طریق کارکنان میزخدمت بدون نیاز به مراجعه حضوری پیگیری نمایند.وی از متقاضیان مسکن مهر خواست: به منظور پیشگیری از بیماری ویروس کرونا از مراجعه حضوری به کارگزاری مسکن مهر جدا خودداری نموده و به صورت مجازی و از طریق الکترونیکی اقدام به دریافت خدمات نمایند.رییس اداره مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در خصوص تعهد متقاضیان در بانک مسکن گفت: پیش از این ، با توجه به اینکه بانک مسکن برای ارائه کارت قسط طبق ضوابط (بدلیل عدم صدور پایان کار)، ضامن کارمند رسمی و یا صاحب جواز کسب از متقاضی درخواست مینمود مدیران شرکت جلساتی را با بانک مسکن انجام و مقرر شد بر اساس تعهد شرکت عمران به بانک ، دیگر نیاز به ضامن خاصی وجود ندارد و ارائه خدمت تنها با یک سفته که به امضای یکی از اعضای درجه یک متقاضی باشد، کارت قسط صادر و تحویل می گردد.مزینانی گفت: شرکت عمران به منظور تسریع در تحویل پروژه های مسکن مهر پرداختهایی به سازندگان انجام داده است تا واحدها هر چه سریعتر تکمیل و به متقاضیان تحویل شود اما نیاز است که ذینفعان نیز همکاری نموده و سهم آورده خود را هرچه زودتر تکمیل نماید. بازگشت |