Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > برای پیشگیری از ویروس کرونا در محیط های اداری چه کنیم؟

برای پیشگیری از ویروس کرونا در محیط های اداری چه کنیم؟


5 اسفند 1398. نويسنده: monshi
برای پیشگیری از ویروس کرونا در محیط های اداری چه کنیم؟


معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرزگفت:ضد عفونی میز تحریر و دستگیره درب‌ها،استفاده نکردن مشترک از لوازم تحریر ،مواردی است که در محیط های اداری برای پیشگیری از ویروس کرونا باید به آن دقت کرد.

افسون تیزویر، معاونت فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری های تنفسی از جمله کرونا درمحیط های اداری باید به نکته های زیر توجه داشته باشید:۱-نصب پوستر‌های متعدد در معرض دید عموم ۲-تامین دائم آب و صابون مایع در سرویس‌های بهداشتی۳-جمع آوری پسماند‌های عفونی در سطل‌های درب دار ۴-عدم استفاده مشترک از لوازم تحریر واشیا جامد
۵-نصب مایع ضد عفونی کننده دست در محل‌های تجمع از جمله محل حضور و غایب۶-تسهیل در اعطای مرخصی به افراد مبتلا به عفونت‌های تنفسی۷-ممنوعیت از دست دادن و روبوسی۸- استفاده از ماسک در صورت ابتلا کارمند و اعضا خانواده او به بیماری‌های تنفسی۹-استفاده از مهر وسجاده شخصی در نماز خانه‌ها۱۰ -ضد عفونی سطوح مثل میز تحریر و دستگیره درب‌ها با از استفاده از محلول وایتکس یک دهم درصد (یک قسمت آب وایتکس ،پنج درصد به اضافه چهل و نه درصد آب سرد)
بازگشت