30 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7163

مراسم اعتکاف در 150 مسجد کرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم اعتکاف در 150 مسجد کرج برگزار می شود

فرماندار کرج از برگزاری مراسم اعتکاف در 150 مسجد این شهرستان خبر داد.
مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف در سطح مساجد شهرستان کرج اظهار داشت: این مراسم در سال گذشته در 60 مسجد شهرستان برگزار شد که در سال جاری این تعداد به 5/2 برابر افزایش می یابد. وی افزود: برگزاری این مراسم همچون سایر اقدامات فرهنگی گامی بسیار مهم در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمنان نظام و انقلاب است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
اعتکاف، از شاخص های ارتقاء معنویت در جامعه است
ایران نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اعتکاف، یکی از شاخص های ارتقاء معنویت در جامعه است، خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم با اهداف و برنامه های مسموم جنگ نرم مبارزه کنیم باید با ورود میدانی در جهت ارتقاء شاخص های فرهنگی و معنوی در جامعه تلاش و برنامه ریزی کارشناسی داشته باشیم.
نوک پیکان دشمنان، فرهنگ و معنویت اسلام را نشانه گرفته است
فرماندار کرج همچنین در سخنانی تحلیلی به برخی اقدامات و توطئه های دشمنان در راستای اهداف طراحی جنگ نرم پرداخت و یادآور شد: جامعه امروز ما در شرایطی قرار دارد که اقدامات فرهنگی بر سایر امور مقدم است بنابراین مدیران در تمامی حوزه ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که بتوانند علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان در راستای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی مبتنی بر فرهنگ غنی اسلام گام بردارند. وی افزود: ترویج بهائیت و عرفان های نوظهور، شیطان پرستی، ترغیب جوانان به استفاده از موادمخدر صنعتی برای تخریب اندیشه خلاق جوانان و... از جمله اهدافی است که در طراحی جنگ نرم از سوی دشمنان مدنظر قرار داشته و دارد. ایران نژاد تصریح کرد: در چنین شرایطی نقش دستگاه های فرهنگی و آموزشی برای مقابله با این اقدامات بسیار مهم است که امید می رود با تهیه و تدوین برنامه های مناسب شاهد اجرای برنامه های پرمحتوای دینی و فرهنگی در سطح شهرستان باشیم.



منبع: رصدنیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود