24 بهمن 1390
شماره خبر: 4891

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن وظایف مسوولان را سنگین تر كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن وظایف مسوولان را سنگین تر كرد

استاندار البرز گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حاكی از پایبندی بیش از پیش آنان به نظام جمهوری اسلامی بود و این امر وظایف مسوولان را سنگین تر می كند.
'عیسی فرهادی' در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز گذشته بیانگر آن است كه خیلی ها هنوز ملت ایران را نشناخته اند، چرا كه دشمنان نظام با استفاده از حربه های مختلف فرهنگی و اقتصادی تلاش دارند مانع از حضور گسترده مردم در این عرصه های مهم شوند. استاندار البرز اظهار داشت: در راهپیمایی این روز مهم شاهد حضور توده های مختلف مردم بودیم كه برای ادای دین خود به شهدای گرانقدر و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری آمده بودند. فرهادی اضافه كرد: مدیران و مسوولان به پاس قدردانی از این مشاركت گسترده مردم باید با خدمت رسانی بیش از پیش رضایت مندی ولی نعمتان خود را جلب كنند. وی ادامه داد: ‌ملت ایران دیروز اتمام حجت كردند و امروز مسوولان باید با خدمت رسانی بیشتر رضایت آنان را بدست آورند چراكه این حضور گسترده مقدمه ای برای مشاركت پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود. فرهادی گفت: اینگونه مشاركت های مردم، دشمنان را ناكام كرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش كشور فراهم می كند. فرمانده انتظامی استان البرز نیز در این جلسه اظهار داشت:‌ اردوگاه بازپروری معتادان كه از طرحهای بزرگ برای ریشه كنی اعتیاد و ایجاد بسترهای مناسب به منظور بازگشت سالم معتادان به جامعه است در دست تكمیل قرار دارد. سرتیپ دوم ' علیرضا اكبرشاهی' افزود: اكنون تعدادی از معتادان در این اردوگاه درحال ترك اعتیاد هستند كه باتوجه به اینكه زندان مكان مناسبی برای رفع این مشكل نیست این اردوگاه نقش موثری را در رفع این معضل اجتماعی خواهد داشت. وی گفت: اكنون این اردوگاه به رغم انجام فعالیتهای عملیاتی از سوی مسوولان شهرستان كرج برای ارایه خدمات بیشتر با مشكلاتی مواجه است كه باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.
در این جلسه حاضران روند عملیات اجرایی احداث اردوگاه بازپروری معتادان و برگزاری جشن پاكی ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود