30 تیر 1392
شماره خبر: 36143

چراغ حرم شهدا گمنام شهر چهار باغ روشن می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

چراغ حرم شهدا گمنام شهر چهار باغ روشن می شود


در راستای تکریم مقام والای شهدای گمنام و تجلیل از ایثارگری های آنان ساخت حرم شهدای گمنام شهر چهارباغ در دستور کار فرمانداری ساوجبلاغ قرار گرفت.
سرهنگ نادر ادیبی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در نخستین جلسه هیئت امناء حرم شهدا چهار باغ کرج در فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شده بود، گفت: شهدا از گرانبها ترین سرمایه خود که جانشانبود گذشتند تا آسایش و امنیت هموطنان خود را تامین نمایند و مقام شهدای گمنام به دلیل گذشتن از نامشان والاتر است. ادیبی در ادامه به استقبال مردم از تشییع پیکر شهدای گمان در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: استقبال مردم چهار باغ از این مهمانان و نور چنان زیبا و گسترده بود که هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می داد.
تاکید بر آغاز به کار گروه های عمرانی و فرهنگی حرم شهدا
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ بر آغاز به کار گروه های عمرانی و فرهنگی حرم شهدا ء گمنام چهار باغ تاکید و گفت: باید انتخاب مشاور و پیمانکار این پروژه معنوی هرچه سریعتر انجام شود. علی حدادی افزود: ما بعنوان خادمان این مردم خداجوی و شهید پرور باید مطالبات آنان را در خصوص ساخت حرم شهدا گمنام چهارباغ مورد توجه قرار دهیم. فرماندار ساوجبلاغ گفت: جلسات هیئت امنا تا پایان پروژه ساخت حرم مطهر این شهداء بطور مرتب و ماهانه برگزار شود. در این جلسه کمیته عمرانی به شهرداری شهر چهارباغ و کمیته فرهنگی به امام جمعه شهر چهارباغ محول شد.
برگزاری یادواره شهدای سادات روستای اورازان طالقان
مراسم بزرگداشت 38 شهید سادات روستای اورازان طالقان با حضورمسئولان و جمع کثیری از خانواده محترم شهدا و ساکنان طالقان در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام تویسرکانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج سپاه پاسداران در سخنانی ضمن تجلیل از ایثار و از خود گذشتگی شهداء گفت: نشانه های افتخار این مرز و بوم در جای جای کشور و در دورترین نقاط می درخشند و شهداء گرانقدر ما بمانند ستارگانی هستند که در آسمان میهن اسلامی تا ابدیت با درخشش خود به ما یاد آوری می کنند که امنیت ملی و اقتدار ما در منطقه و جهان مرهون از خود گذشتگی آنان است. وی افزود: مقام شامخ شهدا در قرآن تبیین شده است و آنچنان مقام والایی برای شهدا در کتاب آسمانی ما منظور شده است که

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود