11 شهریور 1404
شماره خبر: 330175

80 درصد صدای شهروندان در شهرداری فردیس به ثمر نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس از آمار ۸۸ درصدی پاسخگویی به تماس‌ها و پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در مردادماه خبر داد.
مجتبی شرفی با اشاره به اینکه مجموع ۹۶۰ تماس از سوی شهروندان در یکماه گذشته در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس ثبت شده است؛ اظهار کرد: از این تعداد ۸۴۸ پیام انجام شده که نشان می‌دهد ۸۸ درصد از درخواست‌ها با موفقیت پیگیری شده و به نتیجه رسیده‌است و ۱۲ درصد مابقی موارد در دست پیگیری و نیازمند زمان بیشتر است.وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت منطقه ۲ شهرداری فردیس بهترین پاسخگویی را در ماه گذشته داشته است، به تشریح عملکرد واحدهای مختلف در پاسخگویی به شهروندان پرداخت و گفت: بهترین عملکرد با ۱۰۰ درصد پاسخگویی مربوط به واحد خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری فردیس است که تمامی ۱۱۳ پیام دریافتی را پاسخگو بوده است.مدیر بازرسی شهرداری فردیس اضافه کرد: فضای سبز منطقه یک از ۶۸ پیام ثبت شده، ۶۶ پیام را با موفقیت انجام داده و نرخ پاسخگویی این واحد را به ۹۷ درصد رسانده است.وی اضافه کرد: خدمات شهری منطقه یک با دریافت ۲۴۶ پیام، ۲۳۷ مورد را انجام داده و نرخ پاسخگویی ۹۶ درصدی را ثبت کرده است. فضای سبز منطقه ۲ هم ۳۰ پیام دریافت کرده و ۲۸ مورد یعنی ۹۳ درصد را انجام داده است.شرفی ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان شهرداری در پاسخگویی به شهروندان، تاکید کرد: اولویت مدیریت شهری فردیس افزایش رضایتمندی شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. که امیدواریم با بهبود فرآیندها و افزایش سطح همکاری واحدها، کیفیت خدمات‌رسانی از طریق سامانه ۱۳۷ را ارتقاء دهیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود