9 مهر 1403
شماره خبر: 311398

روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روابط‌عمومی برتر استان البرز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



استاندار البرز با اهدای لوح تقدیر به مجموعه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از عملکرد شایسته این اداره کل در "تحقق رسالت خطیر ارتباطات و اطلاع رسانی خدمات دولت" قدردانی نمود.
در متن لوح اهدایی با امضای دکتر "مجتبی عبدالهی" استاندار البرز خطاب به مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج آمده است:
جناب آقای حسین پورقاسمی
مدیر محترم روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز
سلام علیکم
تلاش‌های ارزنده شما و همکاران محترم تان در تبیین و ارتقای جایگاه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قابل تقدیر بوده و بدون شک زمینه ساز دستیابی و تحقق آرمان والای حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سازمان‌ها و موسسات خواهد بود.
بدین وسیله با عنایت به ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۳ تلاش‌ها و فعالیت‌های مثمرثمر جنابعالی و همکاران روابط عمومی در "کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر" در راستای تحقق رسالت خطیر ارتباطات و اطلاع رسانی خدمات دولت در استان البرز تقدیر و تشکر نموده و امید است در سایه همت والای شما در سالی که از سوی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به سال "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است شاهد ایفای نقش روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی در میان مردم باشیم. از خداوند متعال توفیق و سربلندی شما را در ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم."
مجتبی عبدالهی/ استاندار البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود