2 مهر 1403
شماره خبر: 310924

حضور اعضای ادبی کانون هشتگرد در کارگاه نویسندگی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



جمعی از اعضای ادبی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتگرد در کارگاه نویسندگی با حضور «ژاله معینی»، شرکت کردند.
دنیا یارمحمدی مربی فرهنگی مرکز ضمن اعلام این خبر گفت اعضا در این کارگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ برگزار شده بود، با اصول اولیه‌ی نوشتن آشنا شدند.
یارمحمدی افزود ژاله معینی، مدر کارگاه، در این نشست ادبی برای کودکان و نوجوانان از ویژگی‌های یک نویسنده خوب و یک نوشته‌ی خوب سخن گفت و اعضا را با چگونگی آغاز نوشتن آشنا کرد.
وی افزود معینی بانوی نویسنده و منتقد ادبی البرزی است که در زمینه های داستان کوتاه، رمان، نمایشنامه، فیلم‌نامه کوتاه و بلند و همپنین نقد آثار (داستان، خاطره نگاری، فیلم) فعالیت دارد. وی از بانوان فعال و ادبی استان البرز است که تا کنون آثار متعددی را خلق کرده و در جشنواره های بسیاری، صاحب رتبه و مقام شده است.مربی فرهنگی مرکز هشاتگرد همچنین گفت در پایان این برنامه که روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد، با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، از کتاب " کابوس طاووس " نوشته ی «بهار نودهی»، عضو نوخوان کانون هشتگرد رونمایی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود