26 آذر 1390
شماره خبر: 3008

4 میلیارد و 949 میلیون تومان وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

4 میلیارد و 949 میلیون تومان وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج از پرداخت 4 میلیارد و 949 میلیون تومان وام قرض الحسنه به متقاضیان دریافت وام خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در جلسه شورای بانک های شهرستان اظهار داشت: از پنج هزار نفری که برای دریافت وام های قرض الحسنه به بانک های عامل معرفی شده اند، تاکنون دو هزار و 814 نفر موفق به دریافت وام شده اند. وی افزود: به منظور بهره مندی متقاضیان از این وام ها شرایط به گونه ای تعریف شده است که شهروندان عزیز بتوانند با سهولت نسبت به دریافت وام خود اقدام کنند.
اجرای مصوبه شورای بانک های شهرستان ضروری است
فرماندار کرج در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اجرای مصوبه شورای بانک های شهرستان ضروری است، خاطر نشان کرد: درخواست متقاضی دریافت وام و همچنین معرفی یک ضامن معتبر از جمله موارد مهمی است که متقاضی باید ارائه دهد. وی تاکید کرد: بر این اساس هرگونه شرایطی خارج از مصوبه این شورا خلاف تصمیمات شواری بانک ها تلقی شده و با بانک های عامل متخلف برخورد می شود. این مسئول یادآور شد: در حال حاضر برخی از بانک های عامل شرایط دریافت وام را به گونه ای اعلام می کنند که متقاضی نمی تواند نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند که خلاف مصوبه شورای بانکهاست.
متقاضیان تنها دو ماه دیگر مهلت دارند
ایران نژاد همچنین به تعیین ضرب الاجلی به متقاضیان دریافت وام از سوی این شورا اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه این شورا متقاضیان از تاریخ معرفی از سوی فرمانداری به بانک عامل تنها دو ماه فرصت دارد تا نسبت به تکمیل پرونده خود برای دریافت وام اقدام کند. وی تصریح کرد: متقاضیانی که طی این مدت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نکنند از دریافت وام محروم شده و افراد دیگری که در لیست انتظار فرمانداری قرار دارند، به بانک معرفی خواهند شد. گفتنی است میزان اعتبارات شهرستان کرج از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری 90 میلیارد ریال می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود