27 دی 1396
شماره خبر: 190000

پلمب 15باغ تالار متخلف درالبرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پلمب 15باغ تالار متخلف درالبرز


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرزگفت که از ابتدای سالجاری 15 تالار و باغ تالار متخلف دراین استان پلمب شد.
سرهنگ محمد علی صفایی درجمع خبرنگاران افزود: اکنون بیش از 280 تالار و باغ تالاردراستان البرز فعالیت می کنند که فعالیت آن ها زیر پوشش پلیس خواهد بود.دوی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده کنترل این واحدها با حضور پلیس صورت می گیرد و درآینده نزدیک طرح سیستم پایش تصویری فعال می شود که به صورت کنترل غیر حضوری می توان فعالیت این واحد ها را طبق قانون صنفی رصد کرد.
** صدور روزانه بیش از 850 جلد گذرنامه درالبرز
صفایی گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از 850 جلد گذرنامه در 27 دفتر خدمات اینترنتی پلیس استان البرز درخواست و صادرشده است.وی افزود: واحد صدور گذرنامه همه روزه آماده خدمات رسانی به همشهریان استان البرز است.
** برخورد با عرضه کنندگان پوشاک غیرمتعارف درالبرز
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود افزود: اکنون بیش از 7هزار واحد صنفی پوشاک دراستان البرز فعالیت می کنند که بیش از 4هزارو 250 واحد صنفی دارای مجوز و بقیه درحال اقدام و یا غیرمجاز است. صفایی افزود: برخی واحدهای صنفی اقدام به عرضه پوشاک نامتعارف می کنند که پلیس بدون اغماض برخورد می کند. وی اضافه کرد: صاحبان واحدهای صنفی عرضه پوشاک نسبت به جمع آوری البسه های مبتذل و غیرمتعارف عا اقدام کنند تا اقدامات انتظامی و یامنجر به پلمب واحد مربوطه نشود. وی خاطرنشان کرد: دراجرای طرح عفاف و حجاب ضمن نظارت برعرضه پوشاک و نحوه پوشش فروشندگان با متخلفان برخورد قانونی می شود. وی افزود: همچنین با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی ، تولیدو اشتغال پلیس با عرضه هرگونه برخورد با پوشاک قاچاق برخورد می کند.
** طرح برخورد با آرایشگاه های زنانه متخلف درالبرز
وی دربخش دیگری ازسخنان خود خاطرنشان کرد که طرح پایش و نظارت بر عملکرد آرایشگاه ها بویژه آرایشگاه های زنانه دراین استان اجرایی شده است. صفایی افزود: متاسفانه دربخش آرایشگاه های زنانه نابسامانی های فراوانی وجود دارد که با برنامه ریزی های انجام شده با اتحادیه آرایشگران، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان البرز که تمام آرایشگاه ها بازید و با فعالیت های غیرقانونی آن ها برخوردشود.
وی گفت: اکنون دراستان البرز 90 هزارواحدصنفی در 64 اتحادیه فعالیت می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود