12 دی 1395
شماره خبر: 172342

210 مرکز درمانی در البرز به مددجویان خدمت ارایه می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

210 مرکز درمانی در البرز به مددجویان خدمت ارایه می کنند


حدود 30 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات بیمه و درمان این نهاد از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد اعم از بيمارستان ، كلينيك ، پاراكلينيك ، درمانگاه ، مراکز تصویر برداری پزشکی ، آزمایشگاه ، داروخانه و پزشکان عمومی و متخصص استفاده می کنند .
اين نهاد در راستاي قانون بيمه همگاني خدمات درماني ، ‌بيمه خدمات درماني اقشار نيازمند كه قانون بر عهده امداد قرار داده ، اجرا مي کند . علی سالارکیا مدیرکل كميته امداد البرز با بيان اين که سهم پرداختی مددجویان از هزینه های درمانی بسیار اندک است اظهار كرد : مراکز درمانی طرف قرار داد پس از دریافت معرفی نامه این نهاد طبق مفاد توافق نامه منعقده بیماران تحت حمایت را پذیرش و خدمات مورد نیاز را به آنها ارایه می کنند . وی افزود : چنانچه مددجویی توان پرداخت فرانشیز را نداشته باشد یا از سوی کمیته امداد مجددا مساعدت می شوند و یا مدیران مراکز درمانی آن سهم اندک را نیز دریافت نمی کنند .
سالارکیا تصریح کرد : كميته امداد از ابتدای تشكيل و مطابق اساسنامه مصوب ارایه خدمات درماني به مددجويان تحت پوشش را در زمره ماموريت هاي محوله خود قرارداده است و تجارب موفقي از اين بخش بدست آورده است . مدیرکل كميته امداد البرز اظهار كرد : پرداخت هزينه خدمات درماني ويژه در زمینه های فرانشيز ، هزينه سفر و اقامت ، تفاوت تعرفه ، تهيه لوازم و تجهيزات پزشكي مورد نياز ، هزينه كفن و دفن بيماران فوتي ، اياب و ذهاب ، لوازم و تجهيزات توانبخشي از اقدامات كميته امداد در این زمینه است . وي ، ارایه آموزش در بخش سلامت ، بهداشت دهان و دندان كودكان 12-6 سال ، اهداء اقلام بهداشتي حمايت غذايي در برنامه بهبود سوء تغذيه كودكان زير 6 سال و احداث و بهسازي سرويس بهداشتي را از ديگر برنامه های اين نهاد در بخش بهداشت و درمان مددجويان عنوان كرد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود