16 دی 1393
شماره خبر: 135072

درخواست دادستان کرج از معترضین به آراء کمیسیون ماده 100

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

درخواست دادستان کرج از معترضین به آراء کمیسیون ماده 100


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: شهروندان معترض به آراء کمیسیون ماده 100 می‌توانند به دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در ساختمان دادگستری کل استان البرز مراجعه و دادخواست خود را تقدیم کنند.
حاجی رضا شاکرمی، گفت: تمام مراحل رسیدگی به اعتراض آنها به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد و نیازی به حضور شاکی یا وکیل جهت پیگیری نیست.
وی افزود: اخیرا با مراجعه برخی شهروندان به دادگستری و طرح شکایت از فردی با هویت م- چ با عنوان کلاهبرداری تحت عنوان مقام قضایی، موضوع سریعاً توسط حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان البرز مورد رسیدگی قرار گرفت. دادستان خاطرنشان کرد: ضمن تحقیقات از شاکیان مشخص شد نامبرده که با ظاهری موجه در یک چایخانه در کرج حاضر می‌شده خود را از افراد نزدیک به مقامات قضایی و قاضی کمیسیون ماده 100 معرفی و با شگردهای خاص و ...، از جمله اینکه دائماً گوشی تلفن خود را به مال باختگان نشان می‌داده و عنوان می‌کرد «همین الان با قاضی شعبه فلان دیوان عالی کشور در تماس بودم»، توانسته اعتماد مال باختگان را جلب و مبالغی از پنج میلیون تا 15 میلیون تومان از افرادی که پرونده کمیسیون ماده 100 و ساخت و ساز غیرمجاز آنها با رأی تخریب مواجه شده بود، کلاهبرداری کند. شاکرمی ادامه داد: متهم با حربه‌های مختلف از جمله، "رأی تخریب را در دیوان عدالت تبدیل به جریمه می‌کنم" و یا "با ارجاع به کمیسیون هم‌عرض جریمه را به نصف تبدیل می‌کنم" و ... مال باختگان را تحت فشار گذاشته و نیت خود را اجرایی می‌کرد.
وی با بیان این‌که مردم بایستی هوشیار باشند، گفت: با بررسی موضوع طی عملیاتی این متهم در مخفیگاه خود دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد. وی ادامه داد: شهروندان با مشاهده چنین افرادی به سرعت موضوع را به حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان البرز اطلاع دهند. شاکرمی در پایان گفت: دستگاه قضایی در اسرع وقت و با قدرت با این افراد برخورد خواهد کرد و شهروندان بدانند هرگونه ادعایی در خصوص کارچاق کنی موضوع کلاهبرداری است و سریعاً مراتب را به شماره تلفن 32535582 026 ستاد خبری حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان البرز گزارش دهند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود