7 دی 1393
شماره خبر: 134322

زمانیکه حق متجلی شود حماسه آفریده خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

زمانیکه حق متجلی شود حماسه آفریده خواهد شد


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: در زمان کنونی باید مردم را از برنامه های مخرب دشمن آگاه کنیم و و خوشبختانه مردم به خوبی می توانند حق را از باطل تشخیص دهند و زمانی که حق تجلی شود حماسه آفریده خواهد شد.
سرهنگ دوم پاسدار مهدی فراهانی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 با عوامل داخلی و خارجی خود در صدد بود تیر نهایی را بر نظام جمهوری اسلامی ایران بزند اما با روشنگری های مقام معظم رهبری اهدافش به نتیجه نرسید، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران با مشاهده هتک حرمت ها، آتش سوزی ها و فتنه انگیزی های انجام شده بار دیگر با بصیرت خود به صورت خود جوش به برای دفاع از اعتقادات خود به میدان آمدند و حادثه عظیم نهم دی را رقم زدند. وی تاکید کرد: نهم دی ماه با تدبیر و بصیرت که مورد نظر مقام معظم رهبری بود رخ داد و با حضور میلیونی مردم بر اهداف شوم دشمن خط قرمز کشیده شد. فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: نهم دی ماه تجلی هوشیاری و آگاهی مردم در تقابل حق و باطل است و همیشه ماندگار خواهد بود. سرهنگ فراهانی با بیان اینکه در زمان حال باید عوامل اطلاعاتی و تبلیغاتی دشمن را شناسایی کنیم، تصریح کرد: آنچه در سال 61 هجری نظر مردم را نسبت به خاندان عصمت و طهارت تغییر داد به طور که این خانواده بزرگوار را خارجی نامیدند، تبلیغات بود و ما باید به روز ابزار تبلیغاتی دشمن را بشناسیم.
وی اظهار داشت: در زمان کنونی باید مردم را از برنامه های مخرب دشمن آگاه کنیم و و خوشبختانه مردم به خوبی می توانند حق را از باطل تشخیص دهند و زمانی که حق تجلی شود حماسه آفریده خواهد شد. فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در پایان از برگزاری مراسم با شکوه بزرگداشت حماسه مردم در نهم دی ماه سال 88 در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: در زمان برگزاری این مراسم از حضور دو شهید گمنام نیز بهره خواهیم برد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود