8 آذر 1393
شماره خبر: 132602

بسیج ریشه‌ای مشعشع و جهانی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بسیج ریشه‌ای مشعشع و جهانی دارد


نماینده‌ ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه کرج گفت: ریشه بسیج در تاریخ بشریت دارای عمق است، و بسیج ریشه‌ای مشعشع و جهانی دارد.
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در مراسم رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان البرز با نام "محرم،شکوه مقاومت" و با حضور گردانهای بسیج خواهران و برادران ، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه در محل لشگر عملیاتی سیدالشهدا(ع) برگزار شداظهار داشت: در هرنقطه‌ای از عالم که موجی از بیداری اسلامی شکل می‌گیرد ناشی از تفکر بسیجی است.
وی با عنوان اینکه در دهه چهارم انقلاب بسیج شناخته‌ شده ‌تر از آن است که بخواهیم آن را معرفی کنیم گفت:و یژگی‌های بسیج برای همه مشخص است و نیاز به ترسیم ندارد.
وی افزود: ریشه بسیج در تاریخ بشریت دارای عمق است، و بسیج ریشه‌ای مشعشع و جهانی دارد و عملکرد بسیج در دوران گذشته عملکردی مشعشع و نورانی بوده و در عرصه‌های مختلف وظیفه خود را به موقع انجام داده است. نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تفکر بسیجی را مربوط به تمام دنیا دانست و بیان داشت: بسیج یک تفکر جهانی است و مختص به داخل ایران نیست چرا که بسیجیان از سربازان ولایت هستند. آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: باید در برهه‌های حساس انقلاب رهروی بسیج از منویات مقام معظم رهبری باشد و خوشبختانه بسیج توانسته تنها مجموعه‌ای باشد که منویات رهبری را اجرا نماید و از ملامت هیچ ملامت‌کننده‌ای نهراسد. امام‌جمعه کرج به عملکرد بسیج در زمان های مختلف اشاره و بیان کرد: بسیج، زمان‌شناس است و بر اساس مقتضیات زمان به وظیفه خود عمل می‌کند. آیت‌الله حسینی همدانی در پایان دشمن اسلام و ایران را استکبار جهانی به ‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن برای بسیج و بسیجیان برنامه دارد و این نیروهای مخلص و ارزشی نباید لحظه‌ای از دشمن غافل شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود