25 شهریور 1393
شماره خبر: 129391

رفع چالش‌های بهداشت و درمان بدون مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رفع چالش‌های بهداشت و درمان بدون مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: بخش بهداشت و درمان استان در تامین نیروهای متخصص مشکلی ندارد.
دکتر حمید درفشی، اظهارکرد: خوشبختانه بخش بهداشت و درمان استان البرز در تامین و به کارگیری از نیروهای متخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هیچ مشکلی ندارد.
وی افزود: بدون شک با برگزاری کلاس‌های آموزشی و آموزش ضمن خدمت برای این نیروها کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی آنها ب میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
درفشی خاطرنشان کرد: برخورد مناسب کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با مراجعه کنندگان و توجه سریع به مشکلات آنها نقش بسزایی در افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از شبکه بهداشت و درمان استان دارد. وی ادامه داد: در حال حاضر عمده مشکل حوزه بهداشت و درمان استان به کمبود امکانات سخت‌افزاری و برخی محدودیت‌های اعتباری برمی‌گردد که با حل این مسایل کیفیت خدمات‌رسانی این بخش از وضعیت موجود بسیار مطلوب‌تر خواهد شد. این مسئول تصریح کرد: بدون شک بخش دولتی به تنهایی از عهده تامین هم امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان برنمی‌آید و در این زمینه به مشارکت خیرین و بخش خصوصی امیدواریم. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر توفیق استان البرز در اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح خدمات بسیار مناسبی به بیماران بیمارستان‌های دولتی ارائه می‌شود و بسیاری از دغدغه‌های آنان در خصوص هزینه‌های درمان و کیفیت خدمات‌رسانی کادر درمانی از بین رفته است. درفشی در پایان گفت: هرچند وضعیت بهداشت و درمان استان البرز به نسبت برخی از استان‌ها در شرایط مطلوبی قرار ندارد ولی مسئولان این حوزه در تلاش هستند با توجه به امکانات موجود و با تکیه بر دانش و تخصص نیروهای انسانی زمینه رضایت شهروندان البرزی را از خدمات درمانی فراهم کنند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود